Jump to content

HIP

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

HIP last won the day on April 20 2022

HIP had the most liked content!

1 Follower

About HIP

  • Birthday 05/21/2000

Additional Information

  • steam
    https://steamcommunity.com/profiles/76561199228780821/

Recent Profile Visitors

2,109 profile views

HIP's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Collaborator
  • One Month Later
  • Dedicated
  • Reacting Well
  • Week One Done

Recent Badges

11

Reputation

  1. Numele campionului : Sylas Numele skinului : Battle Wolf Sylas Pret (RP ) : 1350 Imagini :
  2. Știți cu toții ce urmează. Dacă ați ghicit că e vremea pentru un nou articol din seria ''Planuri de campioni'', vă puteți felicita (mai puțin dacă ați citit deja titlul, așa cum fac majoritatea, și atunci clar nu mai sunt la fel de impresionat). Dar da. E vremea pentru o nouă și interesantă ediție a ''Planurilor de campioni'' League of Legends! De data asta, în formă scrisă, pentru că, oricât mi-ar plăcea să vorbesc, este mult mai ușor să ascund niște tachinări subtile într-un text, iar asta face ca scrisul să fie distractiv. Dar destul despre mine, haideți să discutăm despre ceea ce vă interesează pe toți care citiți asta: campionii! A trecut un timp de când Renata Glasc a ajuns în Rift la costum și în toată gloria ei. În ultimul nostru articol din serie am menționat că urma să încetinim un pic producția de campioni noi. Vrem să ne asigurăm că fiecare campion primește timpul și atenția de care are nevoie înainte de a fi lansat, chiar dacă asta înseamnă că nu ne ocupăm de fiecare poziție într-un an. Deși nu știm exact câți campioni vom lansa anul acesta, ar trebui să fie cam ca anul trecut. Acestea fiind spuse, credem că avem în dezvoltare niște campioni extrem de interesanți, și suntem aici ca să vorbim chiar despre asta. De asemenea, am să vă prezint câteva dintre actualizările următoare, precum și un nou proiect pe care-l testăm, denumit actualizare de gameplay complexă (CGU) – știu, încă un acronim, dar promit că nu adăugăm și mai multe doar ca să vedem câte puteți reține – însă despre asta vă voi da detalii mai jos. Să-i dăm drumul. O lume complet nouă Să nu care cumva să îndrăzniți să închideți ochii! Echipa care de ocupă de campioni va lansa ceva în curând. Ceva frumos, ceva inevitabil, ceva deja prezis. Un nou ucigaș pentru toți jucătorii cărora le place jungla. O nouă împărăteasă căreia să vă supuneți... și vă veți supune. Cei care-o vor face de bunăvoie vor fi răsplătiți, devenind parte din oceanul violet mereu în expansiune, izbindu-se precum valurile de structurile defensive ale inamicilor. Supuneți-vă împărătesei și lăsați-o să se hrănească cu esența ființei voastre, ca să puteți deveni parte din noua evoluție a Runeterrei. Și, ca bonus, dacă îi cedați, vă va fi dat să vedeți adevărata sa eleganță și frumusețe, precum și adevăratul chip al Vidului. Cine n-ar vrea asta? Eu deja m-am supus în ianuarie. Și cu toate că n-am primit dulciuri drept răsplată, m-am simțit grozav. Deci, ce mai așteptați O ocazie festivă În continuare, echipa care se ocupă de campioni vă invită să veniți cu noi cu toții la taverna care servește stridii a lui Bill Stridie! Savurați cele mai bune stridii din toată Runeterra în timp ce ascultați una dintre poveștile lui Bill Stridie! Chiar aseară am trecut și noi pe acolo și am văzut că taverna era făcută praf. Mese sfărâmate, sticle sparte, băltoace cu o strălucire ciudată peste tot. Dacă ne luăm după Bill Stridie, dezastrul a fost provocat de un străin pitoresc, dar periculos, care a venit în Runeterra dintr-un ținut de peste mări. El susține că niște noxieni deveniseră cam gălăgioși și că unul dintre ei a răsturnat accidental stridiile străinului. Tipul cel pitoresc a râs binedispus și s-a ridicat de la masă. Mai întâi, noxianul a părut derutat, dar apoi, crezând că străinul râde de el, l-a provocat. Restul cetei sale de războinici i s-a alăturat, înșfăcându-și armele, când deodată taverna s-a umplut de ceață. Bill Stridie zice că n-a auzit decât acel râs voios și zgomot de apă împroșcată. Când s-a risipit ceața, toți cei zece noxieni înarmați până-n dinți și cu armuri zdravene erau morți, iar de străin nu se mai vedea nici urmă. Am râs, așa cum facem întotdeauna când Bill spune una dintre poveștile pentru care este faimos – cu siguranță, dezordinea a fost provocată de o simplă încăierare într-un bar – dar desigur, povestea n-ar fi la fel de palpitantă dacă ar zice asta. Când unul dintre ceilalți clienți i-a pus la îndoială povestea, Bill a repetat cu înverșunare că e adevărată și că străinul misterios stă într-o cameră de deasupra tavernei. A zis că, dacă vreunul dintre noi vrem să mergem să stăm de vorbă cu el, n-avem decât. Atunci, pe loc, am refuzat politicos, dar cine știe... Poate, dacă veniți și voi data viitoare, am putea merge să vedem dacă străinul ăsta din ținutul îndepărtat și plin de culoare este real sau nu. Păzitorul de spirite Nu sunt multe de zis despre Udyr care să nu fi fost spuse în ultima actualizare – el a rămas tot un uriaș care își petrece timpul în sălbăticia din Freljord, în comuniune cu spiritele animalelor. Personajul de bază Udyr este finalizat în acest punct, iar acum ne concentrăm asupra colecției lui de skin-uri, marea parte a echipei lucrând la skin-ul său ''gardianul spiritelor''. Vrem să acordăm multă atenție acestui skin, mai ales că este skin-ul lui suprem. Unul dintre obiectivele pentru ''gardianul spiritelor'' este de a păstra o parte din esența vechiului Udyr, așa că, pentru a face asta, skin-ul va reprezenta perioada petrecută de el antrenându-se în Ionia și va folosi aceleași animale ca la Udyr dinainte de VGU (tigru, urs, broască țestoasă și phoenix). Am vrut ca ''gardianul spiritelor'' să imortalizeze vechile lui forme de animal și totodată să le ducă la un nivel superior. Nu vreau să vă dau prea multe indicii, dar vă voi oferi arta conceptuală și un model timpuriu al skin-ului său ''gardianul spiritelor'' înainte de a invoca unul dintre spiritele animalelor. Făurirea din stele a unui nou dragon Să discutăm despre Aurelion Sol. Când l-am anunțat pe făuritorul de stele, mulți dintre voi ați fost super-entuziasmați de lansarea lui. Atât de entuziasmați, încât acest campion a avut una dintre cele mai mari rate de cumpărare în prima zi. Foarte multora dintre voi le-a plăcut la nebunie și v-ați dorit să jucați cu un dragon celest uriaș și arogant. Din păcate, n-am reușit să vă oferim un set de gameplay pe măsura așteptărilor și entuziasmului vostru, așa că majoritatea jucătorilor au renunțat la el după doar câteva meciuri. Procentajul jocurilor în care e ales a scăzut dramatic, ajungând să fie unul dintre cele mai scăzute din joc, iar la acest nivel a și rămas de atunci dragonul nostru. Acestea fiind spuse, el încă mai apare printre primii zece campioni cu cel mai apreciat aspect vizual ori de câte ori facem sondaje privind campionii, chiar dacă gameplay-ul lui ajunge mereu să se claseze în partea de jos a listei. Am încercat unele mici ajustări pentru ASol, dar când am discutat ce-ar trebui să facem ca să-l ajutăm, am căzut cu toții de acord că ar trebui să-i refacem complet gameplay-ul. N-am crezut că peticindu-i setul cu mici modificări vom reuși să-i îndeplinim fantezia tematică promisă, așa că am hotărât să încercăm un nou tip de actualizare a campionilor: o actualizare de gameplay complexă sau CGU. Obiectivul unui CGU este de a actualiza gameplay-ul pentru două tipuri de campioni: cei care au artă și povești de înaltă calitate, dar al căror gameplay nu le aduce la viață fanteziile sau campioni cu probleme de gameplay mai complicate, care nu pot fi rezolvate schimbându-le una sau două abilități (așa cum am reușit cu micile ajustări aduse lui Tahm Kench). Apoi, reconstruim setul campionului de la zero, cu același model, tematică și poveste. ASol va fi primul campion care va trece printr-un CGU și, dacă sunteți mulțumiți de rezultat, s-ar putea să analizăm pe viitor și alți campioni care intră în aceste categorii. În fine, să revenim la Aurelion Sol. Scopul nostru este să-i dăm acestei creaturi celeste un set complet nou, cu schimbări masive, asemănător VGU-urilor pentru Urgot sau Sion, în timp ce ne asigurăm că rămâne coerent din punct de vedere tematic cu identitatea pe care o are deja. Vrem să-i amplificăm fantezia de dragon, pentru că nu credem că oferă asta foarte bine acum. De asemenea, credem că noua noastră abordare a gameplay-ului său făurit printre stele îl va face atât spectaculos din punct de vedere vizual, cât și mai intuitiv de jucat. Deși lucrurile se pot schimba oricând, momentan intenționăm ca, la un moment dat spre sfârșitul anului, să vă punem la dispoziție un nou și îmbunătățit dragon celest. Sperăm din tot sufletul că vă va oferi în cele din urmă fantezia care v-a stârnit tuturor atâta entuziasm cu mult timp în urmă. Săpând adânc în nisip Să discutăm despre campionul care a câștigat sondajul pentru VGU mai devreme în acest an: Skarner. Încă n-am început oficial lucrul la VGU-ul lui Skarner (dar va începe cât de curând), însă asta nu l-a oprit pe Larry ''BravoRay'' Ray să facă niște schițe la nivel înalt ca sursă de inspirație. BravoRay este un mare fan al lui Skarner și nu s-a putut abține să nu-l deseneze, așa că m-am gândit că ar merita să vă arăt o parte dintre explorările lui. \ Pe primele două rânduri vedeți încercări de a păstra tematica lui Skarner de acum, dându-i totuși mai multă unicitate în lista de campioni din LoL prin adăugarea de alte elemente fantastice la structura tradițională de scorpion a corpului său. Cel de-al treilea rând conține explorări ale unei refaceri complete a brackernilor. Acestea îi prezintă ca protectori străvechi ai pierdutei civilizații shurimane, înainte ca aceasta să fie înghițită de nisipuri. Ideea este că sunt artefacte construite din cristale care găzduiesc sufletele a mii de războinici de elită. Ultimul rând reprezintă o explorare a unei versiuni a lui Skarner care îi continuă povestea actuală. Încă nu ne-am hotărât în privința asta, dar în acele versiuni, el este capturat de Piltover și supus unor experimente, pentru a crea un gardian hextech pe care să-l poată controla. Dar el își recapătă amintirile, evadează din Piltover și acum e pus pe distrus cu orice preț orașul pentru ceea ce i-au făcut locuitorii acestuia lui și poporului său. Iar acum are niște augmentări hextech de toată frumusețea care să-l ajute. În curând, Piltoverul va suferi consecințele propriilor sale acțiuni. Rețineți că acestea sunt idei extrem de timpurii ieșite toate din mintea trăsnită a lui BravoRay, așa că nu ne-am fixat încă asupra niciuneia. La scurt timp după ce vom începe să lucrăm oficial la Skarner, vom scrie un dev blog mai mare, cu mult mai multe informații despre design și poveste. Deocamdată, spuneți-ne părerea voastră despre aceste explorări și dacă vă stârnește vreuna entuziasmul. Încheiere Cam asta e tot pe ziua de azi. Sper că sunteți cu toții la fel de entuziasmați ca mine în legătură cu viitorii campioni și cu viitoarele actualizări de campioni. Fiți pe fază pentru un alt articol din seria ''Planuri de campioni'' mai târziu în cursul acestui an, în care voi vorbi despre mândria din Nazumah, un nou campion tanc de pe culoarul de sus care va necesita un nivel ridicat de îndemânare, provenind dintr-o regiune a deșertului Shurima pe care încă n-a văzut-o nimeni! Ne auzim atunci!
  3. De data asta veți observa că unele dintre modificări sunt legate în mod direct de scena profesionistă. Motivul? Mai e puțin și începe turneul MSI, care se va juca pe patch-ul 12.8! Vrem să modificăm puțin jocul meta pentru a diversifica alegerile în patch-urile 12.7 și 12.8; pe de altă parte, vom introduce schimbările mai interesante în patch-ul 12.7, astfel încât să avem timp să facem eventuale modificări în patch-ul 12.8. În această ediție a notelor de patch, venim cu buff-uri pentru campionii prea slabi (ca Pantheon și Wukong) și cu nerf-uri pentru obiectele puternice (''Forța vijeliei'' și ''Apropierea iernii'') și lansăm o serie incredibilă de skin-uri: Arcana! În afară de MSI, în curând va avea loc un alt turneu. Aici puteți citi notele patch-ului pentru TFT, ce conține toate detaliile despre patch-ul pe care se vor juca Mondialele! JINA ''AHRISOO'' YOON LILU ''RIRU'' CABREROS PAUL ''RIOTAETHER'' PERSCHEID ACTUALIZĂRI ÎNTRE PATCH-URI 18.04.2022 – Bug eliminat pentru Rek'Sai Rek`Sai REK'IN PE USCAT Am rezolvat o problemă din cauza căreia Rek'Sai putea ucide aproape instantaneu țintele cu abilitatea de pe E, ''Tunel''. 14.04.2022 – Ajustări pentru Zeri Zeri Atribute de bază > VIAȚĂ DE BAZĂ 500 ⇒ 530 Q – Foc rapid CUMULURI BONUS PENTRU R ȘI RESETĂRI ALE TIMPULUI DE REACTIVARE PENTRU E DUPĂ O LOVITURĂ CRITICĂ ÎMPOTRIVA UNUI CAMPION INAMIC 1 ⇒ 2 CUMULURI BONUS PENTRU R ȘI RESETĂRI ALE TIMPULUI DE REACTIVARE PENTRU E TOTALE DUPĂ O LOVITURĂ CRITICĂ ÎMPOTRIVA UNUI CAMPION INAMIC CU ABILITATEA DE PE Q 2 ⇒ 3 W – Laser ultrașoc DAUNE DIN ATAC 10/45/80/115/150 (+120% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților) ⇒ 10/45/80/115/150 (+140% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților) DURATĂ ÎNCETINIRE 1/1,25/1,5/1,75/2 secunde ⇒ 2 secunde la toate nivelurile E – Explozie de scântei TIMP DE REACTIVARE 28/26,5/25/23,5/22 secunde ⇒ 26/24,5/23/21,5/20 secunde SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI Skin-urile Ahri Arcana, Hecarim Arcana, Ryze Arcana, Xayah Arcana și Rakan Arcana vor fi disponibile începând cu 14 aprilie 2022. CAMPIONI GANGPLANK Cresc daunele de bază din ardere ale pasivei la nivelurile mari. Scade costul de mană pentru W. Gangplank întâmpină dificultăți la toate nivelurile de îndemânare. Are deja suficient praf de pușcă în butoaie și în abilitatea de pe Q, așa că venim cu un buff pentru partea mai puțin explozivă și mai portocalie din setul lui de abilități. PASIVĂ – PROBA FOCULUI DAUNE DE BAZĂ PRIN ARDERE 55-225 (la nivelurile 1-18) ⇒ 55-310 (la nivelurile 1-18) W – VINDECARE DE SCORBUT COST DE MANĂ 80/90/100/110/120 ⇒ 60/70/80/90/100 GWEN Crește rambursarea timpului de reactivare din E. Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mici. După ultimele nerf-uri, Gwen atârnă de un fir de ață; drept urmare, o coasem la loc cu niște buff-uri pentru timpii de reactivare, care ar trebui s-o ajute să se descurce mai bine la toate nivelurile de îndemânare. Nu credem că aceste schimbări îi vor rezolva toate problemele, dar ținând cont de cât de tare a dominat scena profesionistă, trebuie să acționăm cu mare grijă. E – SALT ȘI LOVITURI TIMP DE REACTIVARE RAMBURSAT LA PRIMUL ATAC DE BAZĂ 50% ⇒ 60% R – CROITORIE TIMP DE REACTIVARE 120/100/80 secunde ⇒ 100/90/80 secunde JAYCE Are mai puțină viață de bază, dar primește mai multă viață per nivel; i-am ajustat armura. Și Jayce a fost o alegere populară pe scena profesionistă. Îi micșorăm puterea de pe culoar prin reducerea rezistenței la începutul jocului, dar îi mărim indicii creșterii vieții și armurii pentru a-l ajuta spre finalul meciului. ATRIBUTE DE BAZĂ: INDICE CREȘTERE VIAȚĂ 90 ⇒ 95 VIAȚĂ DE BAZĂ 560 ⇒ 520 VIAȚĂ 560-2090 (la nivelurile 1-18) ⇒ 520-2135 (la nivelurile 1-18) ARMURĂ DE BAZĂ 27 ⇒ 22 INDICE CREȘTERE ARMURĂ 3,5 ⇒ 3,8 (are aceeași cantitate de armură la nivelul 18) KALISTA Are mai multă mană și viteză de mișcare și primește mai multă viteză de atac per nivel. Kalista nu prea și-a făcut simțită prezența pe scena profesionistă în acest sezon și e slabă la toate nivelurile de joc. Îi mărim o parte din atributele de bază ca s-o ajutăm în special în meciurile obișnuite. Păzea la lăncile spectrale! ATRIBUTE DE BAZĂ: MANĂ DE BAZĂ 250 ⇒ 300 VITEZĂ DE MIȘCARE 325 ⇒ 330 INDICE CREȘTERE VITEZĂ DE ATAC 4% ⇒ 4,5% KARTHUS Cresc daunele din Q împotriva monștrilor. Deși rapsodul morții continuă să fie puternic pe culoarul de jos, și-a cam pierdut vocea în junglă. Îi mărim puterea de a ucide monștri pentru a-l aduce înapoi din morți. Q – DEVASTARE DAUNE ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 85% ⇒ 95% LEE SIN Scad daunele de bază din atac. Scad daunele de bază din Q. Încercăm să micșorăm viteza cu care Lee Sin poate ucide monștrii și puterea pe care o are la începutul jocului, astfel încât să-i diminuăm impactul de pe scena profesionistă. Nu umblăm la timpii de reactivare, ci la daunele lui de bază, deoarece vrem să ne asigurăm că ritmul pasivei nu se schimbă. ATRIBUTE DE BAZĂ: DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC 68 ⇒ 66 Q – UNDĂ SONICĂ / LOVITURĂ REZONANTĂ DAUNE DIN ''UNDĂ SONICĂ'' 55/80/105/130/155 (+100% daune bonus din atac) ⇒ 50/75/100/125/150 (+100% daune bonus din atac) DAUNE MINIME DIN ''LOVITURĂ REZONANTĂ'' 55/80/105/130/155 (+100% daune bonus din atac) ⇒ 50/75/100/125/150 (+100% daune bonus din atac) DAUNE MAXIME DIN ''LOVITURĂ REZONANTĂ'' 110/160/210/260/310 (+200% daune bonus din atac) ⇒ 100/150/200/250/300 (+200% daune bonus din atac) LILLIA Crește vindecarea din pasivă când Lillia le provoacă daune campionilor. Cresc daunele de bază din W. Mărim rezistența Lilliei în funcție de nivel pentru build-urile axate pe puterea abilităților și capacitatea ei de a ucide taberele din junglă. După aceste buff-uri, va provoca mai multe daune cu abilitatea de pe W. Iii! PASIVĂ – CRENGUȚA CU VISE VINDECARE DIN DAUNELE ÎMPOTRIVA CAMPIONILOR 12-140 (la nivelurile 1-18) (+12% puterea abilităților) ⇒ 12-140 (la nivelurile 1-18) (+20% puterea abilităților) W – AI GRIJĂ! III! DAUNE 70/90/110/130/150 (+35% puterea abilităților) ⇒ 80/100/120/140/160 (+35% puterea abilităților) NEEKO Cresc daunele de bază și bonusul la viteza de mișcare din pasiva lui W. Deși se descurcă bine în lista de așteptare solo, Neeko s-a ascuns de scena profesionistă. Build-ul ei axat pe daune la impact a fost popular în jocurile meta anterioare, așa că îi mărim puterea ca s-o facem să iasă din ascunzătoare! W – DEDUBLARE DAUNE MAGICE BONUS DIN PASIVĂ 50/70/90/110/130 (+60% puterea abilităților) ⇒ 50/80/110/140/170 (+60% puterea abilităților) BONUS LA VITEZA DE MIȘCARE DIN PASIVĂ 10/15/20/25/30% ⇒ 10/17,5/25/32,5/40% PANTHEON Scade regenerarea de bază a vieții. Crește raza și scade lățimea atacului din Q (la apăsare). Auto-încetinirea din E nu se mai aplică când se deplasează în spate. Acum aterizează mai repede cu R. Pantheon n-a dovedit că este un spartan adevărat, așa că-i ascuțim lancea ca să semene mai mult cu războinicul suprem al tribului Rakkor. Jucătorii care știu să joace cu Pantheon ar trebui să poată acum să-și demonstreze mai bine puterea cu ajutorul unei supreme mai rapide, unor scuturi mai ușor de manevrat și unor unelte mai bune pentru schimburi. ATRIBUTE DE BAZĂ: REGENERARE DE BAZĂ A VIEȚII 9 ⇒ 7,5 Q – LANCEA COMETEI LUNGIME LA APĂSARE 550 unități ⇒ 600 unități LĂȚIME LA APĂSARE 150 unități ⇒ 120 unități E – ASALTUL SCUTULUI ELIMINAT ASTA DA APĂRARE Pantheon nu mai este încetinit dacă se deplasează în spate cât timp e activă abilitatea de pe E, ''Asaltul scutului''. R – SALT CERESC ACTUALIZAT PĂZEA, ATERIZEZ Acum Pantheon aterizează în locația aleasă cu 0,25 secunde mai devreme. RENGAR Scad daunele bonus din Q împotriva structurilor. Cresc daunele bonus din W împotriva monștrilor. După ultimele schimbări, Rengar a ajuns cel mai mare inamic al mobilierului structurilor. Acesta e un punct forte al setului său de abilități și ne dorim să îl păstrăm; pe de altă parte, reușește să doboare turnurile un pic prea repede, așa că scădem daunele pe care le provoacă împotriva lor cu abilitatea de pe Q. În plus, mărim daunele pe care le provoacă împotriva monștrilor pentru a compensa o parte din viteza cu care îi poate ucide, pierdută după schimbările suferite de Q împotriva plantelor în ultimul patch. Q – SĂLBĂTICIE NOU MĂNUȘI PENTRU PISICI Acum abilitatea de pe Q, ''Sălbăticie'', provoacă cu 40% mai puține daune bonus împotriva structurilor. W – RĂCNET DE LUPTĂ DAUNE MAGICE BONUS ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 65-130 (la nivelurile 1-18) ⇒ 85-150 (la nivelurile 1-18) ELIMINĂRI DE BUG-URI Am eliminat un bug din cauza căruia Rengar nu primea un cumul de ''ferocitate'' de la Gromp. RYZE Crește raportul AP pentru daunele din Q; scade raportul manei bonus. Build-urile de tanc ale lui Ryze îl transformă într-un campion de split push rezistent și puternic, deoarece poate să adune viață multă și să provoace tot atâtea daune cât un carry; din aceste motive, s-a dovedit un campion letal pe scena profesionistă. Nerf-urile din actualizarea patch-ului 12.5 n-au reușit să-i șlefuiască identitatea de hipercarry, așa că-i modificăm creșterea manei pentru a-l încuraja să cumpere mai multe obiecte pentru puterea abilităților înainte de cele pentru viață, ca ''Apropierea iernii'' (și acest obiect primește un nerf în patch-ul de față). Q – SUPRAÎNCĂRCARE DAUNE MAGICE 70/90/110/130/150 (+45% puterea abilităților) (+3% din mana bonus) ⇒ 70/90/110/130/150 (+50% puterea abilităților) (+2% din mana bonus) WUKONG Scade timpul de reactivare pentru Q. Timpul de reactivare al lui W scade la nivelurile mari; acum se poate năpusti și prin teren cu abilitatea. Cresc daunele împotriva monștrilor și raportul AP pentru E. Wukong nu prea și-a făcut simțită prezența pe scena profesionistă, deși în teorie e un adversar potrivit pentru campionii din jocul meta actual (cum sunt Jayce și Graves). Îl ajutăm să-și găsească locul pe culoarul de sus și îl învigorăm în junglă, astfel încât să devină o alegere flexibilă și să-i poată contracara pe inamici. Q – EXPLOZIE ZDROBITOARE TIMP DE REACTIVARE 9/8,5/8/7,5/7 secunde ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 secunde W – RĂZBOINICUL ȘARLATAN TIMP DE REACTIVARE 20/19/18/17/16 secunde ⇒ 20/18/16/14/12 secunde NOU PEREȚII NU MĂ POT OPRI Acum Wukong se poate năpusti prin teren cu abilitatea de pe W, ''Războinicul șarlatan''. E – ATACUL NORULUI DAUNE MAGICE 80/110/140/170/200 (+80% puterea abilităților) ⇒ 80/110/140/170/200 (+100% puterea abilităților) DAUNE MAGICE BONUS ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 50% ⇒ 80% YASUO Are mai multă viață de bază. Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mici. În ciuda istoricului meciurilor mele, Yasuo și Yone sunt relativ slabi (iar nerf-urile la rezistență din patch-ul 12.6 nu i-au ajutat deloc). Nu vrem să le creștem daunele, dar le dăm mai multe ocazii ca să-și demonstreze îndemânarea. Lui Yasuo îi creștem rezistența în lupte pe care o are la începutul jocului și sinergia pe care o are cu coechipierii de-a lungul fazei pe culoare. ATRIBUTE DE BAZĂ: VIAȚĂ 490 ⇒ 520 R – ULTIMA RĂSUFLARE TIMP DE REACTIVARE 80/55/30 secunde ⇒ 70/50/30 secunde YONE Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mari. Și Yone va putea să-și folosească mai des suprema, dar în cazul lui, ne axăm pe finalul jocului, momentul în care îi e mai greu să se apropie de ținte (cu excepția cazurilor în care are un avantaj considerabil). R – SOARTĂ PECETLUITĂ TIMP DE REACTIVARE 120/100/80 secunde ⇒ 120/90/60 secunde ZERI Are mai puține daune de bază din atac și armură și primește mai puține daune din atac per nivel; primește mai multă viață per nivel. Scad daunele de bază din Q, dar crește raportul AD al abilității; acum aplică efecte la impact doar o dată per folosire; acum oferă maximum un cumul pentru R și reduce o singură dată timpul de reactivare pentru E per folosire, dar loviturile critice pot oferi încă un cumul și o reducere a timpului de reactivare. Scad daunele de bază din W; cresc rapoartele AD și AP ale abilității. Crește timpul de reactivare pentru E la primele niveluri; timpul de reactivare scade din nou odată cu nivelul. Crește timpul de reactivare pentru R la primele niveluri ale abilității și scade la ultimele. Zeri s-a dovedit un campion cam injust. În ciuda nerf-urilor din ultimele patch-uri, a continuat să domine scena profesionistă. Această serie de nerf-uri are rolul de a aduce puterea build-ului ei de luptător la același nivel cu al celui axat pe lovituri critice și să mărească predictibilitatea cumulurilor și efectelor la impact. După aceste schimbări, inamicii ei ar trebui să aibă mai mult timp la dispoziție ca s-o prindă din urmă pe Zeri înainte să înceapă să facă ture în jurul lor. ATRIBUTE DE BAZĂ: DAUNE DIN ATAC PER NIVEL 2 ⇒ 1,5 DAUNE DIN ATAC 53-87 (la nivelurile 1-18) ⇒ 50-75,5 (la nivelurile 1-18) ARMURĂ DE BAZĂ 22 ⇒ 20 INDICE CREȘTERE VIAȚĂ 90 ⇒ 95 VIAȚĂ LA NIVELUL 18 2030 ⇒ 2115 Q – FOC RAPID DAUNE FIZICE TOTALE 10/15/20/25/30 (+110% daune din atac totale) ⇒ 7/9/11/13/15 (+110/112,5/115/117,5/120% daune din atac totale) ACTUALIZAT O DATĂ PER FOLOSIRE Acum abilitatea de pe Q, ''Foc rapid'', aplică efectele la impact doar o dată per folosire. ACTUALIZAT NU AȘA DE REPEDE Acum Zeri poate primi un singur cumul pentru abilitatea de pe R, ''Lovitură electrică'', și doar o reducere a timpului de reactivare pentru abilitatea de pe E, ''Explozie de scântei'', pentru fiecare folosire a abilității de pe Q, ''Foc rapid''(cu excepția loviturilor critice). NOU ȘOC DUBLU Loviturile critice cu abilitatea de pe Q, ''Foc rapid'', îi oferă lui Zeri un cumul suplimentar pentru abilitatea de pe R, ''Lovitură electrică'', și încă o reducere a timpului de reactivare pentru abilitatea de pe E, ''Explozie de scântei'' (maximum două declanșări per folosire: una pentru Q la lovirea unui campion și una în cazul unei lovituri critice împotriva unui campion). W – LASER ULTRAȘOC DAUNE MAGICE 40/75/110/145/180 (+100% daune din atac totale)(+60% puterea abilităților) ⇒ 10/45/80/115/150 (+120% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților) E – EXPLOZIE DE SCÂNTEI TIMP DE REACTIVARE 23 secunde ⇒ 28/26,5/25/23,5/22 secunde R – LOVITURĂ ELECTRICĂ TIMP DE REACTIVARE 100/90/80 secunde ⇒ 120/95/70 secunde OBIECTE MASCĂ ABISALĂ În acest sezon, ''Masca abisală'' a fost depășită de ''Forța naturii'' ca opțiune pentru rezistența la magie. Venim cu un buff pentru ''Distrugere'', pasiva ''Măștii abisale'', pentru a o defini ca opțiune pentru tancurile agresive și a-i ajuta pe jucători să-și distrugă inamicii cu rezistență la magie. DISTRUGERE – REDUCERE REZISTENȚĂ LA MAGIE 5 (+1% viață bonus), până la maximum 20 ⇒ 5 (+1,2% viață bonus), până la maximum 25 FORȚA VIJELIEI De ceva vreme încoace, ''Forța vijeliei'' este obiectul mitic preferat al țintașilor; din cauza ei, campionii hypercarry precum Jinx sau Aphelios au devenit niște alegeri prea sigure în meciurile profesioniste. Mărim timpul de reactivare pentru activa ''Forței vijeliei'', astfel încât adversarii să aibă mai mult timp la dispoziție pentru a-i pedepsi pe țintașii cu creștere progresivă a puterii, înainte ca aceștia să atingă apogeul. TIMP DE REACTIVARE ACTIVĂ 90 secunde ⇒ 110 secunde REÎNNOIREA PIETREI LUNII ''Reînnoirea pietrei lunii'' a pus într-un con de umbră celelalte obiecte de suport pentru amplificatori. Oferă un pic prea multă rezistență pentru prea puține riscuri, așa că micșorăm bonusurile la vindecări și scuturi pe care le oferă pentru a-i aduce puterea la același nivel cu celelalte obiecte mitice pentru amplificatori. AMPLIFICARE VINDECĂRI ȘI PUTEREA SCUTURILOR PER CUMUL 7% (maximum 35% la 5 cumuluri) ⇒ 6% (maximum 30% la 5 cumuluri) HALEBARDA DE COȘMAR ''Halebarda de coșmar'' nu respectă fantezia de a întuneca harta inamicului. Îi oferim câteva buff-uri pentru a o transforma într-o opțiune mai bună pentru campionii de suport axați pe letalitate și pentru asasinii mobili care vor să se furișeze mai ușor. COST TOTAL 2400 aur ⇒ 2300 aur COST DE COMBINARE 600 aur ⇒ 500 aur ÎNTUNERIC TOTAL – TIMP DE REACTIVARE 45 secunde ⇒ 35 secunde APROPIEREA IERNII Deși iarna s-a terminat pentru cei din emisfera nordică, ''Apropierea iernii'' continuă să fie alegerea preferată pentru tancurile axate pe mană și pentru câțiva magi (deși este un obiect axat pe creșterea în timp a puterii). Mărim costul obiectului, astfel încât să nu mai fie așa de atrăgător ca primă achiziție. COST TOTAL 2600 aur ⇒ 2700 aur COST DE COMBINARE 1000 aur ⇒ 1100 aur VIAȚĂ 400 ⇒ 350 BUG ELIMINAT Am eliminat un bug din cauza căruia valoarea scutului de bază din ''Măreția iernii'' nu se actualiza în mod corect în funcție de nivelul campionului. RUNE TONIC CRONO-DEFORMANT ''Tonicul crono-deformant'' le oferă utilizatorilor prea multă siguranță contra campionilor care se aruncă în luptă. În combinație cu rezistența generică oferită de ''Poțiunea mistuitoare'', campionii care atacă la distanță pot să rămână mai mereu la adăpost. Pentru a dilua puțin ''Tonicul'', îi eliminăm o parte din siropul special pentru siguranță; de acum, utilizatorii săi vor putea fi pedepsiți mai ușor. VIAȚĂ ȘI MANĂ REFĂCUTE INSTANTANEU 50% ⇒ 30% BONUS LA VITEZA DE MIȘCARE 5% ⇒ 4% ACTUALIZĂRI VIZUALE Leona Am pregătit câteva actualizări vizuale minore pentru modelul de bază al Leonei și skin-urile ei mai vechi pentru a o moderniza. INACTIVITATE Acum sabia Leonei și interiorul inelului din partea de sus a scutului au niște flăcări mici. PASIVĂ – LUMINA SOARELUI Actualizări vizuale minore Q – SCUTUL ZORILOR Efect nou pe pământ la amețire W – ECLIPSĂ Acum scutul Leonei strălucește mai tare, iar Leona emite raze de lumină pe durata buff-ului din W. Efect nou de explozie la detonarea scutului. E – SPADA ZENITULUI Efecte noi pentru proiectil și țintuire R – ERUPȚIE SOLARĂ Efecte vizuale noi la folosire; am actualizat indicatorii și impactul efectelor AoE MODEL DE BAZĂ Actualizări vizuale minore și retușuri LEONA WALKIRIE La fel ca noul skin de bază LEONA APĂRĂTOAREA La fel ca noul skin de bază LEONA SOLARILOR DE FIER La fel ca noul skin de bază plus MAI MULTE FLĂCĂRI LEONA LA PISCINĂ Recolorat după skin-ul de bază; design nou pentru R plus mai multe bule și floarea soarelui pentru tot setul de abilități PROIECT: LEONA Modificări minore LEONA BARBECUE La fel ca noul skin de bază; acum grătarul strălucește mai tare pe durata buff-ului din W Orianna Am refăcut complet efectele vizuale ale Oriannei, astfel încât să-i îmbunătățim claritatea gameplay-ului și să-i modernizăm modelul de bază și skin-urile mai vechi. PASIVĂ – EXTERMINARE SIGURĂ Retușuri minore plus efecte noi Q – COMANDĂ: ATAC Am actualizat toate efectele vizuale. Acum efectul vizual din momentul lovirii unităților este mai vizibil. W – COMANDĂ: DISONANȚĂ Am ajustat mărimea efectelor vizuale pentru a îmbunătăți precizia razei de coliziune. Am adăugat un efect vizual care indică momentul folosirii abilității de pe W. E – COMANDĂ: PROTECȚIE Modificări minore; am finisat efectele vizuale ale scutului R – COMANDĂ: UNDĂ DE ȘOC I-am refăcut complet toate efectele vizuale pentru a-i îmbunătăți claritatea. Acum efectele AoE sunt vizibile pe pământ. Acum efectele vizuale se potrivesc cu mișcarea țintei și afișează raza exterioară a supremei cu mai multă claritate. Am adăugat detalii hextech; am mărit efectul la impact din momentul activării sferei MODEL DE BAZĂ Refăcut complet ORIANNA GOTICĂ La fel ca noul skin de bază ORIANNA VOODOO La fel ca noul skin de bază STILETTO ORIANNA Recolorat după noul skin de bază ORIANNA TPA La fel ca noul skin de bază ORIANNA DE DRAGOBETE Refăcut complet ORIANNA, MINUNEA IERNII Recolorat după noul skin de bază; acum are și fulgi de zăpadă ORIANNA VICTORIOASĂ Modificări minore; efecte noi pentru abilitatea de pe R în conformitate cu noul skin de bază ORIANNA, STEAUA ÎNTUNECATĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R ORIANNA LA PISCINĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R ORIANNA ALBINUȚĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R Shaco Nu în ultimul rând, am refăcut complet și efectele vizuale ale lui Shaco! (Se pune ca și cum i-am fi actualizat povestea?) PASIVĂ – LOVITURĂ PE LA SPATE Loviturile pe la spate, din față și cele critice au acum efecte vizuale separate Q – AMĂGIRE Efect vizual nou pentru momentul în care își maschează prezența; nou efect vizual la încetarea mascării prezenței; noi efecte de particule în timpul mascării prezenței (se aplică și pentru mascarea prezenței din R) W – CLOVN ÎN CUTIE Efect vizual nou la plasarea cutiilor; am actualizat indicatorii razei pentru a îmbunătăți precizia (atât în timpul mascării prezenței, cât și în modul activ); noi efecte vizuale pentru proiectile și la impact E – OTRAVĂ PE DOUĂ CUȚITE Efecte vizuale noi pentru proiectil, încetinire și la impact R – HALUCINAȚIE Efecte vizuale noi pentru folosire, momentul în care își maschează prezența, cronometrul clonei și explozia clonei MODEL DE BAZĂ Refăcut complet SHACO, PĂLĂRIERUL NEBUN La fel ca noul skin de bază SHACO, BUFON REGAL La fel ca noul skin de bază SHACO SPĂRGĂTOR DE NUCI Recolorat după noul skin de bază și tematica iernii; acum are și fulgi de zăpadă SHACO MECANIC Recolorat după noul skin de bază plus o tematică electrică; acum are și scântei SHACO LA OSPICIU Recolorat după noul skin de bază SHACO MASCAT Noi efecte vizuale de bază; recolorat cu roșu și violet SHACO, JOKERUL La fel ca noul skin de bază SHACO, STEAUA ÎNTUNECATĂ La fel ca noul skin de bază plus efecte vizuale noi pentru lovituri și modificări minore SHACO, MAESTRUL VRĂJILOR La fel ca noul skin de bază plus efecte vizuale noi și modificări minore SHACO COȘMAR ÎN ORAȘUL CRIMELOR Modificări minore ARAM Buff-uri campioni ILLAOI -5% daune provocate ⇒ -5% daune provocate, -5% daune suferite NUNU ȘI WILLUMP +8% daune provocate, -8% daune suferite ⇒ +8% daune provocate, -8% daune suferite, +20% vindecare, +20% putere scuturi Nerf-uri campioni KAI'SA +5% daune provocate ⇒ valori obișnuite KOG'MAW -10% daune provocate, +8% daune suferite ⇒ -12% daune provocate, +10% daune suferite SORAKA -20% vindecare XERATH -5% daune provocate, +5% daune suferite ⇒ -10% daune provocate, +5% daune suferite Ajustări pentru campioni MAOKAI -15% daune provocate, +10% daune suferite, -40% vindecare ⇒ -20% daune provocate, +5% daune suferite, valori obișnuite pentru vindecare REFACEREA CONȚINUTULUI MITIC Praguri cu stil După lansarea primei faze din ultimul patch, ne îndreptăm spre faza 2 a refacerii conținutului mitic! În acest patch, introducem un parcurs al recompenselor ce poate fi repetat la infinit pentru cuferele cu stil. Orice cufăr cu stil pe care îl deschideți mărește progresul pentru parcursul recompenselor, indiferent dacă l-ați cumpărat sau dacă l-ați obținut ca recompensă sau cadou. În plus, ținând cont că am ajustat esența mitică aleatorie din cuferele cu stil de la 10 EM la 5 EM, nu vom anula buff-ul din ultimul patch pentru esența mitică (șansele de obținere sunt tot 4,2%). 5 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin de orice categorie 10 CUFERE CU STIL 5 esență mitică 15 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin din categoria 975+ RP 20 CUFERE CU STIL 5 esență mitică 25 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin din categoria 1350+ RP În plus, venim cu două ajustări pentru sistemul cuferelor cu stil față de planul nostru original. Cu modelul inițial, cuferele cu stil ar fi oferit mai multă esență mitică decât poate susține noul sistem; drept urmare, am căzut de acord să nu mai așteptăm și să implementăm acum schimbările. ELIMINAT CUTIE ÎN CUTIE Acum cuferele cu stil nu mai au 10% șanse să ofere un cufăr cu stil și o cheie hextech ca bonus. ESENȚĂ MITICĂ ALEATORIE DIN CUFERELE CU STIL 10 esență mitică ⇒ 5 esență mitică (cuferele hextech oferă în continuare 10 EM) VEȘTI BUNE Datorită schimbărilor de mai sus, nu mai suntem nevoiți să anulăm buff-ul din ultimul patch pentru șansele de obținere a esenței mitice din cuferele cu stil (4,2% față de 3,6%). În curând vom implementa și a doua parte a fazei 2 – lansarea pragurilor de prezentare! STARTUL ETAPEI 2 DIN SEZONUL RANKED 2022 Sunteți gata? A doua etapă a sezonului ranked începe sâmbătă, 22 aprilie la 23:59 ora României! Recompensele exclusive pentru etapa 2 sunt următoarele: iconiță de invocator cu Renata Glasc, animații cu Renata Glasc, 1 campion permanent (Renata Glasc) și o capsulă cu idoli eterni din etapa 1. CLASH-UL PILTOVERULUI Formarea echipelor pentru Cupa Piltoverului va începe pe 11 aprilie, iar turneul va începe pe 16 și 17 aprilie! Formarea echipelor pentru a doua săptămână a Cupei va începe pe 25 aprilie, iar turneul se va desfășura pe 30 aprilie și 1 mai. ELIMINĂRI DE BUG-URI ȘI MODIFICĂRI CALITATIVE Am eliminat un bug din cauza căruia abilitatea Oriannei de pe R, ''Undă de șoc'', pornea de la Orianna chiar dacă tocmai mutase sfera pe un aliat cu abilitatea de pe E, ''Comandă: Protecție''. Am eliminat un bug din cauza căruia Kled putea folosi ''Dinamizatorul hexflash'' pentru a-și schimba direcția în timpul abilității de pe R, ''Înainteeee!!!''. Am eliminat un bug din cauza căruia suprema lui Sylas nu revenea la R, ''Jaf'', dacă murea cu suprema lui Vex, R, ''Avântul umbrei'', în timpul resetării timpului de reactivare după uciderea unui inamic. Am eliminat un bug din cauza căruia Tibbers și Daisy se retrăgeau când erau loviți de abilități și efecte care reduc armura sau rezistența la magie. Am eliminat un bug din cauza căruia, uneori, abilitatea lui Warwick de pe Q, ''În colții fiarei'', nu mai avea timp de reactivare dacă ucidea o țintă. Am eliminat un bug din cauza căruia efectele sonore erau redate din negura războiului, deși jucătorul nu vedea efectul obiectului/abilitatea campionului care le declanșase. Am eliminat un bug din cauza căruia, uneori, replicile lui Aatrox nu erau redate (gata cu liniștea de dinaintea distrugerii). Am eliminat un bug din cauza căruia al doilea atac al lui Akshan acorda 2 cumuluri pentru ''Tempo letal''. Dacă Tahm Kench folosea abilitatea de pe R, ''Devorare'', pentru a înghiți un campion aliat aflat într-un tufiș, după ce-l scuipa afară, acesta devenea invizibil pentru jucătorii inamici; am rezolvat problema. Am eliminat un bug din cauza căruia indicatorii timpilor de reactivare ai anumitor obiecte (''Izbăvire'', ''Sabia-fantomă a lui Youmuu'' și ''Legământul cavalerului'') nu afișau în mod corect cronometrul timpului de reactivare. Căsuța de informații a runei ''Vânător de comori'' afișa o recompensă de 170 aur ca fiind disponibilă, deși jucătorul primise deja recompensa pentru toți campionii inamici; am rezolvat problema. Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța de informații a ''Blazonului solarilor de fier'' afișa o valoare incorectă pentru scut. Am eliminat un bug din cauza căruia jucătorii nu puteau cumpăra pachete cu obiecte de început dacă dădeau clic stânga de două ori pe iconița pachetului. Am eliminat un bug din cauza căruia jucătorii rămâneau blocați în arena creată de Mordekaiser cu abilitatea de pe R, ''Tărâmul morții'', dacă aceasta era folosită pe Tahm Kench în momentul în care scuipa afară un aliat pe care folosise abilitatea de pe R, ''Devorare''. Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța de informații a abilității lui Lee Sin de pe Q, ''Undă sonică'', afișa valori incorecte pentru daune. SKIN-URI ȘI CHROMA VIITOARE Următoarele skin-uri vor fi lansate în decursul acestui patch: Ahri Arcana Hecarim Arcana Ryze Arcana Xayah Arcana și Rakan Arcana Următoarele skin-uri Chroma vor fi lansate de-a lungul acestui patch: Ahri Arcana Hecarim Arcana Ryze Arcana Xayah Arcana Rakan Arcane
  4. În caz că nu știați, acesta este patch-ul Mondialelor. Drept urmare, încercăm să îmbunătățim augmentările, caracteristicile și unitățile mai slabe pentru a crea un meta competitiv și diversificat. Asta nu înseamnă că nu vom micșora puterea unor augmentări care se descurcă prea bine (chiar o facem), dar majoritatea nerf-urilor cu impact important au fost implementate în actualizarea patch-ului 12.6, astfel încât să ajungă mai repede la voi și să ne asigurăm că putem ajusta ieșirile din tipare introduse de aceste schimbări înainte de lansarea patch-ului Mondialelor. Vom ține sub observație progresul jocului meta (pentru că ăsta-i patch-ul Mondialelor, în caz că n-ați auzit) și vom lansa o actualizare în caz de nevoie. SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI SISTEME O să vă săturați cât de curând de animația mea cu Silco. Folosiți animația din centrul roții animațiilor înainte de lupte pentru a modifica animația redată în momentul în care tacticianul vostru sare din portaluri. SCHIMBĂRI MAJORE Schimbări la fel de mari ca interesul meu pentru Mondiale (care vor fi jucate pe acest patch, în caz că nu v-a zis nimeni). Augmentări În afară de ajustările generale de echilibrare, am analizat augmentările ca să ne asigurăm că le primiți la momentul potrivit și că nu sunteți nevoiți să faceți schimbări radicale pentru ele. Noile creșteri ale puterii pentru ''Încărcare electrică'' și ''Ecoul lui Luden'' le-au mărit impactul, dar aceste augmentări încă necesită o strategie specifică și greu de adoptat în etapa 4-6. Deoarece acum caracteristica hextech e într-o stare bună, putem ajusta unele augmentări care au fost afectate de schimbări. ''Unitatea hextech'' a fost mereu o augmentare ciudată, deoarece îl obliga pe jucător să folosească unități hextech și în același timp să le evite. Era puternică, dar modul ei de folosire nu era nici clar, nici distractiv. Drept urmare, o eliminăm din joc. Deoarece acum caracteristica hextech are o valoare mai mare, crește și valoarea augmentărilor care se potrivesc cu ea – le ajustăm disponibilitatea astfel încât să le reflecte mai bine puterea. Augmentarea ''Bate palma'' primește un buff simpatic! Nu în ultimul rând, eliminăm din joc ''Talismanul pădurii''. Runa era puternică doar la începutul jocului și nu putea fi folosită în prea multe cazuri, iar asta ducea la un stil de joc forțat și cu puține recompense. Și runa ''Farmecul pădurii'' are o problemă cu creșterea puterii, dar poate fi folosită în aproape orice compoziție; drept urmare, îi dăm un buff pentru a-i ajuta pe jucători să profite de puterea pe care o are de la începutul la mijlocul jocului. Probleme, probleme I/II/III – bonus de daune din atac, puterea abilităților, armură și rezistență la magie: 30/40/50 ⇒ 25/35/45 Încărcare electrică I: 50/65/80/95 ⇒ 60/75/90/105 Încărcare electrică II: 75/95/115/135 ⇒ 85/105/125/145 Încărcare electrică III: 90/120/150/180 ⇒ 105/135/165/200 ''Încărcarea electrică'' nu mai este oferită în etapa 4-6 Sufletul amplificatorilor – aur suplimentar: 8 ⇒ 12 Douăzeci ori patru – categorie: aurie ⇒ argintie Douăzeci ori patru – număr de campioni de cost 4: 4 ⇒ 3 Biletul de aur – șanse reîncărcare gratuită: 45% ⇒ 50% ''Unitatea hextech'' a fost eliminată din joc Inimă hextech – categorie: argintie ⇒ aurie ''Blazonul hextech'' a fost eliminat din joc Bate palma – categorie: prismatică ⇒ aurie Bate palma – număr de campioni de cost 5: 5 ⇒ 4 Farmec irezistibil – categorie: argintie ⇒ aurie Augmentarea ''Centru de reciclare'' nu mai este oferită în etapa 3-3 Centru de reciclare – runde necesare pentru primirea unei componente: 3 ⇒ 4 Armură improvizată III – armură și rezistență la magie: 80 ⇒ 75 Pirați (mercenari) – șanse obținere 1 aur la uciderea unui inamic: 50% ⇒ 66% ''Blazonul savanților'' a fost eliminat din joc Maestru al preciziei (gemeni) – categorie: aurie ⇒ prismatică Locul lunetistului – categorie: argintie ⇒ aurie Atât de mici – șanse de eschivă: 30% ⇒ 25% Sabia vrăjită – creștere puterea abilităților la următorul atac de bază după folosirea unei vrăji: 200% ⇒ 180% Forță triplă I/II/III – viteză de atac: 23/33/43% ⇒ 13/23/33% Augmentarea ''Poznași hoțomani'' nu mai este oferită în etapa 3-3 ''Poznași hoțomani'' – șanse apariție yordle împreună cu o componentă: 40% ⇒ 33% Mici titani – categorie: aurie ⇒ argintie Sufletul gemenilor – aur suplimentar: 8 ⇒ 4 Rafală de vânt – aur: 18/30/45 ⇒ 20/35/55 Farmecul pădurii – viață copie: 1600 ⇒ 1800 ''Talismanul pădurii'' a fost eliminat din joc Caracteristici Augmentările pentru yordeli au un impact prea mare asupra puterii caracteristicii. Micșorând puterea augmentărilor pentru yordeli, putem implementa buff-uri pentru caracteristică, pentru a-i aduce puterea la un nivel mai potrivit pentru micuți. Savant – mană: 5/10/20 ⇒ 5/12/25 Geamăn – daune din atac: 10/25/45/80 ⇒ 10/25/40/70 Yordeli (6) – reducere cost mană: 25% ⇒ 30% Unități: categoria 2 Echipa noastră de QA a fost vigilentă și a găsit un bug legat de mana lui Ashe (își folosea vraja la 55 mană, nu la 60). Eliminându-l, i-am mărit creșterea puterii în funcție de daunele din atac și am îmbunătățit dinamica săgeților din ''Roiul de săgeți'', astfel încât să lovească mai puternic. Ashe – bug eliminat: acum mana lui Ashe este 30/60, așa cum e normal Ashe – raport daune din atac pentru ''Roi de săgeți'': 100% ⇒ 110% Corki – daune din ''Bombardament'': 190/245/315 ⇒ 180/220/290 Unități: categoria 3 Acum că pasărea e în colivie, iar câinele a ajuns în lesă, putem să-i dăm liniștiți un buff lui Tryndamere, care nu se descurcă prea bine, deși e practic un bot important în compozițiile puternice. Tryndamere – daune de bază din ''Lovitură rotită'': 50/75/100 ⇒ 70/90/110 Unități: categoria 4 După nerf-urile pentru însoțitorii mecanici din ultimul patch, compozițiile verticale cu inovatori au nevoie de o stea. Această schimbare îi va ajuta și pe mondeni, care în ultima vreme cam au trac. După nerf-ul lui Sivir, puterea build-ului ei cu campioni hextech va scădea doar puțin, dar cea a build-ului axat pe atacatori și fiare vechi va scădea considerabil (momentan are rezultate mult prea bune). Draven – daune de bază din ''Securi rotitoare'': 100/125/400 ⇒ 120/150/400 Seraphine – buff mană: 80/150 ⇒ 70/130 Sivir – creștere daune din atac ricoșeu din ''Ricoșeu'': 40% ⇒ 30% Sivir – bonus la viteza de atac din ''Ricoșeu'': 50/70/250% ⇒ 45/65/250% Unități: categoria 5 Accentuăm tematica lui Galio de creștere a daunelor din atac în funcție de viața maximă și îi dăm un buff binemeritat. Buff-urile la viteza de atac de bază înseamnă și o creștere mai mare a puterii pentru obiectele și augmentările care oferă viteză de atac. Dacă vreți să vă speriați adversarii, echipați-o pe Zeri cu mai multe ''Arcuri''. Galio – daune procentuale în funcție de viața maximă din ''Intervenție colosală'': 8% ⇒ 10% Zeri – viteză de atac: 0,8 ⇒ 0,9 MODIFICĂRI MINORE Schimbări la fel de mici ca șansele să reapară jocul meta bazat pe reîncărcări și Caitlyn. Augmentări Eliminăm situațiile în care primeați o augmentare care nu se potrivea deloc cu compoziția deja aleasă. Construcție diferită – viteză de atac: 60/70/80% ⇒ 55/60/70% Augmentarea ''Categoria pană'' nu mai este oferită în etapa 4-6 Paznici I/II – valoare scut pentru aliații adiacenți: 150/225 ⇒ 160/240 Augmentarea ''Cât trăiești înveți'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6) Augmentarea ''Ecoul lui Luden'' nu mai este oferită în etapa 4-6 Augmentările ''Inima mercenarilor'' și ''Blazonul mercenarilor'' nu mai sunt oferite în etapa 4-6, când deja e prea târziu ca să cumulați înfrângeri într-un mod eficient Augmentarea ''Cei bogați se îmbogățesc'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6) Augmentarea ''Putere stocată'' nu mai este oferită în etapa 3-3, când deja e prea târziu pentru cumularea bonusului Augmentarea ''Sectorul comercial'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6) Augmentarea ''Doi să fie'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6) Augmentarea ''Cei subestimați'' nu mai este oferită în etapa 4-6 Augmentarea ''Văl înverzit'' nu mai este oferită în etapa 1-4 Unități: categoria 1 ''Dacă vrei o serie de victorii la început de meci, încearcă s-o așezi pe Caitlyn într-un colț și s-o echipezi cu «Zefir»'' a spus o singură persoană din echipa de marketing pentru TFT. Caitlyn – buff mană maximă: 0/110 ⇒ 0/100 Unități: categoria 2 Chiar și după nerf-ul ăsta, Jirachy tot cu el o să joace. Talon – armură și rezistență la magie: 25 ⇒ 20 Unități: categoria 3 Îl facem pe Cho'Gath mai rezistent la începutul jocului. Cho'Gath – viață: 700 ⇒ 750 Senna – daune de bază din ''Rază de întuneric'': 80/120/180 ⇒ 100/140/200 Unități: categoria 4 Îl ajutăm pe Kha'Zix să evolueze, astfel încât visurile lui să prindă aripi. Ahri – daune din ''Sfera amăgirii'': 125/190/450 ⇒ 135/200/450 Jhin – nerf mană maximă: 0/50 ⇒ 0/60 Kha'Zix – crește viteza săriturii din ''Asaltul Vidului'' Unități: categoria 5 Viktor – nerf mană maximă: 0/140 ⇒ 0/145 ELIMINĂRI DE BUG-URI Ashe – bug eliminat: acum mana lui Ashe este 30/60, așa cum e normal Tutorial pentru mobil – acum portretul lui Kayle este cel corect. Am rezolvat o problemă din cauza căreia unele augmentări apăreau mai rar decât în mod normal în etapa 1-4. Nu mai compensează: acum Veigar atacă doar o dată între vrăji (înainte ataca în mod incorect de două ori) când adună suficientă mană pentru a refolosi vraja cu următoarea combinație: ''Baterie albastră I'' + ''Baterie albastră II'' + 6 yordeli + ''Buff-ul albastru'' (varianta radiantă).
  5. Numele campionului: Renata Glasc Poza: Poveste: Renata Glasc știe pe propria piele ce înseamnă o viață grea. Părinții ei au fost doi alchimiști sclipitori, care au inovat artele vindecării. S-au dedicat atât cercetării, cât și comunității lor din Zaun, ajutându-i pe toți care aveau nevoie de tratamentele lor... fie că pacienții îi puteau răsplăti sau nu. Copilă fiind, Renata mergea deseori flămândă la culcare, așa că a ajuns să urască ideologia părinților ei și neputința de a-și schimba traiul. Visa la corăbiile care treceau prin Porțile Soarelui și își imagina că lua cârma uneia dintre ele și pornea într-o nouă direcție – înspre bogăția lumii. Când a ajuns la vârsta la care putea începe și ea să învețe afacerea familiei, părinții ei au descoperit că Renata nu avea deloc talent la alchimie. În schimb, avea idei despre cum să câștige bani. Întâi, fata i-a convins că nu erau nevoiți să ceară mai mult decât le puteau da pacienții săraci, dacă începeau să trateze și zaunieni mai bogați. Cei pe care-i trataseră și cărora le câștigaseră loialitatea au lăudat talentele soților Glasc printre zaunienii mai bogați, iar în curând actele de caritate ale familiei au ajuns să fie susținute financiar de către bogații care îi plăteau la prețurile stabilite de Renata. Cu toate acestea, confortul familiei nu a crescut. Cei doi au cheltuit toți banii primiți în plus pentru a dezvolta o substanță chimtech foarte rafinată, prin care să prelungească viața celor mai bolnavi pacienți. Dar indiferent ce făceau, substanța avea mereu efecte secundare nedorite. Uneori pacienții deveneau foarte susceptibili la sugestiile celor din jur, alteori ajungeau extrem de violenți, așa că au continuat să încerce să o îmbunătățească. Doar Renata, supărată pe felul în care părinții ei alegeau să cheltuiască banii câștigați datorită ei, s-a întrebat dacă substanța putea fi utilă fix așa cum era. În Piltover, zvonurile despre inovațiile familiei Glasc au ajuns și la conducătorii clanurilor de elită care făceau bani vânzând improvizații medicale în Zaun. Simțind că profiturile le erau amenințate, au plătit câțiva agenți să ''se ocupe de problemă''. Într-o noapte, Renata s-a trezit în urletele părinților ei și în arșița flăcărilor care le cuprinseseră casa. S-a străduit să-i salveze, dar n-a reușit decât să-și piardă brațul în incendiu. Nemaiavând nimic pe lume în afară de renumele familiei ei și ce mai rămăsese din cercetările părinților ei, Renata a jurat să evite greșeala altruismului. În schimb, a lucrat din greu pentru a-și transforma moștenirea măruntă în ceva mai măreț, care să-i ofere tot ce nu avusese în copilărie și să-i aducă bani, putere și control, ba chiar și un imperiu. Odată cu trecerea anilor, a devenit eminența cenușie din spatele mai multor operațiuni minore, clădindu-și în același timp relații personale cu indivizii dubioși, dar influenți, ai orașului. Le făcea rost oamenilor de locuri de muncă, le împrumuta bani și le găsea tratamente pentru copiii bolnavi, dar niciodată pe gratis. Dacă nu puteau plăti cu bani, le cerea în schimb loialitate. Renata a înțeles repede că geniul era cea mai rară și mai de preț marfă din Zaun și a creat un plan prin care să investească în tinerii săraci care aveau talentul necesar pentru a inova. Le oferea un loc unde să muncească și stabilitate pentru familiile lor, dar le cerea la schimb rezultatele muncii lor, pe termen nelimitat. Cei mai săraci dintre ei nu-și puteau permite s-o refuze. Renata a ajuns să aibă acces la multe creații noi și unice, precum și la noi utilizări pentru formula chimtech care fusese munca de o viață a părinților ei. Profiturile ei au crescut enorm. Renata a pus bazele Industriilor Glasc, cumpărând prima fabrică pentru a-și produce articolele chimtech premium. În curând, aveau să-i urmeze alte zeci. Industriile Glasc s-au extins repede în Zaun, acoperind tot felul de domenii, de la operațiuni de minerit chimtech la săli de dans și chiar la rafinării, enervând baronii care avuseseră înainte monopol pe ele. Dar, rând pe rând, Renata i-a convins să i se alăture în afaceri și a devenit o baroană chimică cu care nimeni nu se putea confrunta fără teama de a-și afecta propriile câștiguri. Chiar dacă Industriile Glasc au înflorit, Renata însăși a rămas în umbră, așteptând momentul propice pentru următoarea mișcare. Acesta a sosit atunci când un accident chimic a creat vapori otrăvitori ce s-au răspândit cu repeziciune pe străzile din Zaun și au adus orașul în cea mai rea stare din ultimele decenii. În mijlocul norilor toxici, Industriile Glasc au oferit măști și filtre înlocuitoare pentru toți cei din oraș... gratuit. Astfel, toți din Zaun au ajuns să afle de Renata Glasc și bunăvoința ei, lucru care i-a câștigat loialitatea orașului. Zvonurile despre generozitatea ei au ajuns și în Piltover. Pentru prima oară, proprietarii magazinelor s-au uitat mai atent la produsele ei chimtech elegante și rafinate și și-au umplut rafturile cu ele. Acum, oricine vrea să fie la modă în Piltover are cel puțin un produs creat de Industriile Glasc, iar cei mai bogați dintre ei se luptă pentru privilegiul de a sta lângă Renata la galele inventatorilor și la operă. Dar scopul Renatei nu a fost niciodată să devină o mare baroană chimică în Zaun sau o antreprenoare iubită în Piltover. Nu, obiectivul ei e să pună mâna chiar pe sursa de putere financiară a Piltoverului – pe Poarta Soarelui la care a visat atât de mult în copilărie. Căci cine stăpânește Poarta Soarelui stăpânește comerțul, iar cine stăpânește comerțul stăpânește întreaga lume. În fiecare produs Glasc din Piltover și Zaun se află o rezervă secretă din substanța chimtech inventată de părinții ei, pe care o poate declanșa la comandă și care are aceleași efecte secundare pe care ei n-au reușit să le elimine. Nu va mai dura mult până când toți vor lucra pentru Renata Glasc.
  6. Numele campionului : Yasuo Numele skinului : Dream Dragon Yasuo Pret (RP ) : 1850 Imagini :
  7. Nume real : Gabi Varsta : 21 Motivul pentru care doresti sa aplici? : Imi place sa postez chestii despre League of Legends Cata experienta aveti in domeniu? : Nu am dar invat repede Ai citit regulamentul? (cuvant cheie*) : parfum Categoria dorita spre moderare ? : Gaming -> League of Legends
  8. Numele campionului : Zed Numele skinului : Project Zed Pret (RP ) : 1350 Imagini :
  9. Numele Canalului: Dj Hipster & Friends Fondatorul pe canal: --> H[i]P <-- Unique ID [CTRL+i ]:7RXu3jzBsfhBuD/z7u92XsrzEcA=
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines