Jump to content

[Model & Regulament] Asistență


Andrei.

Recommended Posts

[MODEL]

  1. Ce problema aveti:
  2. Descriere:
  3. Alte precizari:

 

[REGULAMENT]

  • Atunci când deschideți un nou topic în vederea soluționării problemei, încercați să oferiți cât mai multe informații.
  • Cine postează în topic-uri sunt rugați să abordeze cu seriozitate respectiva întrebare sau problemă.
  • Evitați posturile de genul: "Îmi pare rău, nu știu" (Nu postati daca nu știți) sau "ai facut topicul degeaba", deoarece sunt considerate post-hunt și veți fi sancționați.
  • Titlul topicului trebuie să fie sub forma: "[Problemă] Nume", exemplu: "[Asistenta] Andrei".
  • Dacă soluționati singuri sau cu ajutorul unui membru întrebarea sau problema, sunteți rugați să precizați rezolvarea în topic.
  • Dacă în 3 zile autorul topicului sau altcineva nu a mai postat, topicul va fi închis de unul dintre moderatorii categoriei.
  • Pentru orice întrebare despre un telefon, calculator, laptop sau orice problemă aveți legată de acestea, vă rugăm să completați modelul de aici și să fiți cât mai clari posibil, acest lucru ajutându-vă să primiți un răspuns cât mai rapid.

TeamSpeak 3 ELDERS România - TS.ELDERS.RO

Pentru asistenţă se recomandă contactarea membrilor administrativi în privat saz accesarea canalului de Asistență Tehnică / Tehnical Support

Pentru orice nelămurire sau problemă nu ezita să trimiți un Mesaj Privat!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines