Jump to content

Parteneri

GAZDUIREJOCURI.RO
NEOSERVER.RO
BECOME A PARTNER

Atributii Asistenta Tehnica

 Share


Dark

Recommended Posts

Atributii STAFF Asistenta Tehnica

 -> Coordonator Assistant
1: Buna dispozitie si curatenia intregului TeamSpeak3. (Exclus ZONA MIX).
2: Verificarea periodica a descrierilor canalelor permanente si a userilor canalelor respective.
3: Coordonarea si indrumarea gradelor inferioare si corectarea greselilor in cazul in care este nevoie.
4: Acest grad necesita cunostinte superioare in materie de BB-code si editare canale TS3.
5: In cazul in care un supervizor nu este on, un coordonator poate rezolva orice nelamurire in legatura cu Asistenta Tehnica.
6: Incercarea periodica de recrutare a staff-ului Asistentei Tehnice.


 -> Moderator Assistant
1: Activitate sporita pe canalul "Asistență Tehnică / Technical Support".
2: Acest grad necesita cunostinte decente in materie BB-code si editare canale TS3.
3: Acest grad este nevoit sa intervina oricand un user al comunitatii are nevoie de sprijin sau de asistenta.
4: In cazul in care un Detinator Server cere modificari la descrierea canalului detinut, acest grad are prioritate fiind obligat sa ajute.
5: In cazul in care un supervizor sau un coordonator nu este on, acest grad are dreptul de a prelua indatoririle gradelor superioare doar daca detine cunostintele necesare.
6: In lipsa unui grad superior, aces grad este responsabil de linistea si curatenia intregului TeamSpeak3 (Exclus ZONA MIX).
7: Incercarea periodica de recrutare a staff-ului Asistentei Tehnice.


 -> Helper Assistant
1: Activitate decenta pe canalul "Asistență Tehnică / Technical Support"
2: Implicare si devotament fata de comunitate.
3: Acest grad este obligat sa ofere sprijin permanent persoanelor noi venite cu informatii legate de comunitate: TeamSpeak3/Forum.
4: Acest grad este obligat sa respecte in intregime orice sfat sau indrumare adusa de gradele superioare.
5: Acest grad necesita cunostinte decente asupra comunitatii Elders Romania si o activitate cat de cat acceptabila.
6: Acest grad nu are dreptul sa preia indatoririle gradelor superioare decat daca e supervizat de un grad superior spre obiectivul studiului viitoarelor atributii.
7: Acest grad are prioritate pe canalul "Asistență Tehnică / Technical Support" fiind nevoit sa actioneze primul indiferent de prezenta altor grade superioare.
8: Acest grad necesita inceperea studiului in materie de BB-code si editare canale TS3.


 /  / 
Atributii comune

1: La intrarea unui user cu grad de  sunteti nevoiti sa ii oferiti sprijinul necesar. Il trageti pe canal, il salutati respectuos, il intrebati ce jocuri joaca, ii oferiti iconita jocului respectiv apoi il intrebati daca are nevoie de orice alt sprijin.
2: Limbajul STAFF-ului Asistentei Tehnice trebuie sa fie unul cat mai exemplar, orice insulta sau injuratura adusa unui user al comunitatii din partea unui membru staff este pedepsita drastic.
3: STAFF-ul Asistentei Tehnice NU ARE DRETPUL sa intervina la zona mix, fara nici o alta discutie.
4: De asemenea Asistentii Tehnici nu au dreptul de a oferi iconita de Jucator Mix -> 
5: Orice discutie/cearta legata de Asistenta Tehnica se rezolva DOAR in prezenta unui Supervizor. Cei ce se cearta intre ei si isi aduc jigniri unul altuia fara a apela la un supervizor pentru a calma situatia vor fi sanctionati.
6: STAFF-ul Asistentei Tehnice are obligatia de a oferi cat mai multa atentie si cat mai mult interes comunitatii si membrilor acesteia.
7: In cazul recrutarii membrilor in STAFF sunteti rugati sa ii indrumati sa lase o cerere grad pe forum, unde voi aveti obligatia de a posta un reply cu PRO/CONTRA si un motiv bine intemeiat.
8: Aveti obligatia de a activa pe forum la sectiunea TS.ELDERS.RO categoriile Reclamatii/Cereri.

## Nu uitati, voi sunteti prima imagine a comunitatii, vrem sa fim mandrii de voi ##

spacer.png

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...