Jump to content

[UPDATE]NOTELE PATCH-ULUI 12.7


HIP

Recommended Posts

LOL_PROMOART_14.jpg

De data asta veți observa că unele dintre modificări sunt legate în mod direct de scena profesionistă. Motivul? Mai e puțin și începe turneul MSI, care se va juca pe patch-ul 12.8! Vrem să modificăm puțin jocul meta pentru a diversifica alegerile în patch-urile 12.7 și 12.8; pe de altă parte, vom introduce schimbările mai interesante în patch-ul 12.7, astfel încât să avem timp să facem eventuale modificări în patch-ul 12.8.

În această ediție a notelor de patch, venim cu buff-uri pentru campionii prea slabi (ca Pantheon și Wukong) și cu nerf-uri pentru obiectele puternice (''Forța vijeliei'' și ''Apropierea iernii'') și lansăm o serie incredibilă de skin-uri: Arcana!

În afară de MSI, în curând va avea loc un alt turneu. Aici puteți citi notele patch-ului pentru TFT, ce conține toate detaliile despre patch-ul pe care se vor juca Mondialele! 

Kindred_SB_Icon.jpeg JINA ''AHRISOO'' YOON

Author_Lilu.jpg LILU ''RIRU'' CABREROS

Riot_Aether.PNG PAUL ''RIOTAETHER'' PERSCHEID

ACTUALIZĂRI ÎNTRE PATCH-URI

18.04.2022 – Bug eliminat pentru Rek'Sai

RekSai.png Rek`Sai

REK'IN PE USCAT Am rezolvat o problemă din cauza căreia Rek'Sai putea ucide aproape instantaneu țintele cu abilitatea de pe E, ''Tunel''.

14.04.2022 – Ajustări pentru Zeri

Zeri.png Zeri

Atribute de bază > VIAȚĂ DE BAZĂ 500 ⇒ 530

ZeriQ.png Q – Foc rapid

CUMULURI BONUS PENTRU R ȘI RESETĂRI ALE TIMPULUI DE REACTIVARE PENTRU E DUPĂ O LOVITURĂ CRITICĂ ÎMPOTRIVA UNUI CAMPION INAMIC 1 ⇒ 2

CUMULURI BONUS PENTRU R ȘI RESETĂRI ALE TIMPULUI DE REACTIVARE PENTRU E TOTALE DUPĂ O LOVITURĂ CRITICĂ ÎMPOTRIVA UNUI CAMPION INAMIC CU ABILITATEA DE PE Q 2 ⇒ 3

ZeriW.png W – Laser ultrașoc

DAUNE DIN ATAC 10/45/80/115/150 (+120% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților) ⇒ 10/45/80/115/150 (+140% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților)

DURATĂ ÎNCETINIRE 1/1,25/1,5/1,75/2 secunde ⇒ 2 secunde la toate nivelurile

ZeriE.png E – Explozie de scântei

TIMP DE REACTIVARE 28/26,5/25/23,5/22 secunde ⇒ 26/24,5/23/21,5/20 secunde

SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI

LOL_12.7-PatchNotes-Infographic_1920x108

Skin-urile Ahri Arcana, Hecarim Arcana, Ryze Arcana, Xayah Arcana și Rakan Arcana vor fi disponibile începând cu 14 aprilie 2022.

CAMPIONI

Gangplank.png GANGPLANK

Cresc daunele de bază din ardere ale pasivei la nivelurile mari. Scade costul de mană pentru W.

 Gangplank întâmpină dificultăți la toate nivelurile de îndemânare. Are deja suficient praf de pușcă în butoaie și în abilitatea de pe Q, așa că venim cu un buff pentru partea mai puțin explozivă și mai portocalie din setul lui de abilități.

Gangplank_Passive.png PASIVĂ – PROBA FOCULUI

DAUNE DE BAZĂ PRIN ARDERE 55-225 (la nivelurile 1-18) ⇒ 55-310 (la nivelurile 1-18)

GangplankW.png W – VINDECARE DE SCORBUT

COST DE MANĂ 80/90/100/110/120 ⇒ 60/70/80/90/100

Gwen.png GWEN

Crește rambursarea timpului de reactivare din E. Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mici.

 După ultimele nerf-uri, Gwen atârnă de un fir de ață; drept urmare, o coasem la loc cu niște buff-uri pentru timpii de reactivare, care ar trebui s-o ajute să se descurce mai bine la toate nivelurile de îndemânare. Nu credem că aceste schimbări îi vor rezolva toate problemele, dar ținând cont de cât de tare a dominat scena profesionistă, trebuie să acționăm cu mare grijă. 

GwenE.png E – SALT ȘI LOVITURI

TIMP DE REACTIVARE RAMBURSAT LA PRIMUL ATAC DE BAZĂ 50% ⇒ 60%

GwenR.png R – CROITORIE

TIMP DE REACTIVARE 120/100/80 secunde ⇒ 100/90/80 secunde

Jayce.png JAYCE

Are mai puțină viață de bază, dar primește mai multă viață per nivel; i-am ajustat armura.

 Și Jayce a fost o alegere populară pe scena profesionistă. Îi micșorăm puterea de pe culoar prin reducerea rezistenței la începutul jocului, dar îi mărim indicii creșterii vieții și armurii pentru a-l ajuta spre finalul meciului. 

ATRIBUTE DE BAZĂ:

INDICE CREȘTERE VIAȚĂ 90 ⇒ 95

VIAȚĂ DE BAZĂ 560 ⇒ 520

VIAȚĂ 560-2090 (la nivelurile 1-18) ⇒ 520-2135 (la nivelurile 1-18)

ARMURĂ DE BAZĂ 27 ⇒ 22

INDICE CREȘTERE ARMURĂ 3,5 ⇒ 3,8 (are aceeași cantitate de armură la nivelul 18)

Kalista.png KALISTA

Are mai multă mană și viteză de mișcare și primește mai multă viteză de atac per nivel.

 Kalista nu prea și-a făcut simțită prezența pe scena profesionistă în acest sezon și e slabă la toate nivelurile de joc. Îi mărim o parte din atributele de bază ca s-o ajutăm în special în meciurile obișnuite. Păzea la lăncile spectrale!

ATRIBUTE DE BAZĂ: 

MANĂ DE BAZĂ 250 ⇒ 300

VITEZĂ DE MIȘCARE 325 ⇒ 330

INDICE CREȘTERE VITEZĂ DE ATAC 4% ⇒ 4,5%

Karthus.png KARTHUS

Cresc daunele din Q împotriva monștrilor.

 Deși rapsodul morții continuă să fie puternic pe culoarul de jos, și-a cam pierdut vocea în junglă. Îi mărim puterea de a ucide monștri pentru a-l aduce înapoi din morți. 

KarthusLayWasteA1.png Q – DEVASTARE

DAUNE ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 85% ⇒ 95%

LeeSin.png LEE SIN

Scad daunele de bază din atac. Scad daunele de bază din Q.

 Încercăm să micșorăm viteza cu care Lee Sin poate ucide monștrii și puterea pe care o are la începutul jocului, astfel încât să-i diminuăm impactul de pe scena profesionistă. Nu umblăm la timpii de reactivare, ci la daunele lui de bază, deoarece vrem să ne asigurăm că ritmul pasivei nu se schimbă. 

ATRIBUTE DE BAZĂ:

DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC 68 ⇒ 66

BlindMonkQOne.png Q – UNDĂ SONICĂ / LOVITURĂ REZONANTĂ

DAUNE DIN ''UNDĂ SONICĂ'' 55/80/105/130/155 (+100% daune bonus din atac) ⇒ 50/75/100/125/150 (+100% daune bonus din atac)

DAUNE MINIME DIN ''LOVITURĂ REZONANTĂ'' 55/80/105/130/155 (+100% daune bonus din atac) ⇒ 50/75/100/125/150 (+100% daune bonus din atac)

DAUNE MAXIME DIN ''LOVITURĂ REZONANTĂ'' 110/160/210/260/310 (+200% daune bonus din atac) ⇒ 100/150/200/250/300 (+200% daune bonus din atac)

Lillia.png LILLIA

Crește vindecarea din pasivă când Lillia le provoacă daune campionilor. Cresc daunele de bază din W.

 Mărim rezistența Lilliei în funcție de nivel pentru build-urile axate pe puterea abilităților și capacitatea ei de a ucide taberele din junglă. După aceste buff-uri, va provoca mai multe daune cu abilitatea de pe W. Iii! 

Lillia_Icon_Passive.Lillia.png PASIVĂ – CRENGUȚA CU VISE

VINDECARE DIN DAUNELE ÎMPOTRIVA CAMPIONILOR 12-140 (la nivelurile 1-18) (+12% puterea abilităților) ⇒ 12-140 (la nivelurile 1-18) (+20% puterea abilităților)

LilliaW.png W – AI GRIJĂ! III!

DAUNE 70/90/110/130/150 (+35% puterea abilităților) ⇒ 80/100/120/140/160 (+35% puterea abilităților)

Neeko.pngNEEKO

Cresc daunele de bază și bonusul la viteza de mișcare din pasiva lui W.

 Deși se descurcă bine în lista de așteptare solo, Neeko s-a ascuns de scena profesionistă. Build-ul ei axat pe daune la impact a fost popular în jocurile meta anterioare, așa că îi mărim puterea ca s-o facem să iasă din ascunzătoare! 

NeekoW.png W – DEDUBLARE

DAUNE MAGICE BONUS DIN PASIVĂ 50/70/90/110/130 (+60% puterea abilităților) ⇒ 50/80/110/140/170 (+60% puterea abilităților)

BONUS LA VITEZA DE MIȘCARE DIN PASIVĂ 10/15/20/25/30% ⇒ 10/17,5/25/32,5/40%

Pantheon.png PANTHEON

Scade regenerarea de bază a vieții. Crește raza și scade lățimea atacului din Q (la apăsare). Auto-încetinirea din E nu se mai aplică când se deplasează în spate. Acum aterizează mai repede cu R.

 Pantheon n-a dovedit că este un spartan adevărat, așa că-i ascuțim lancea ca să semene mai mult cu războinicul suprem al tribului Rakkor. Jucătorii care știu să joace cu Pantheon ar trebui să poată acum să-și demonstreze mai bine puterea cu ajutorul unei supreme mai rapide, unor scuturi mai ușor de manevrat și unor unelte mai bune pentru schimburi. 

ATRIBUTE DE BAZĂ:

REGENERARE DE BAZĂ A VIEȚII 9 ⇒ 7,5

PantheonQ.png Q – LANCEA COMETEI

LUNGIME LA APĂSARE 550 unități ⇒ 600 unități

LĂȚIME LA APĂSARE 150 unități ⇒ 120 unități

PantheonE.png E – ASALTUL SCUTULUI

ELIMINAT ASTA DA APĂRARE Pantheon nu mai este încetinit dacă se deplasează în spate cât timp e activă abilitatea de pe E, ''Asaltul scutului''.

PantheonR.pngR – SALT CERESC

ACTUALIZAT PĂZEA, ATERIZEZ Acum Pantheon aterizează în locația aleasă cu 0,25 secunde mai devreme.

Rengar.png RENGAR

Scad daunele bonus din Q împotriva structurilor. Cresc daunele bonus din W împotriva monștrilor.

 După ultimele schimbări, Rengar a ajuns cel mai mare inamic al mobilierului structurilor. Acesta e un punct forte al setului său de abilități și ne dorim să îl păstrăm; pe de altă parte, reușește să doboare turnurile un pic prea repede, așa că scădem daunele pe care le provoacă împotriva lor cu abilitatea de pe Q. În plus, mărim daunele pe care le provoacă împotriva monștrilor pentru a compensa o parte din viteza cu care îi poate ucide, pierdută după schimbările suferite de Q împotriva plantelor în ultimul patch. 

RengarQ.png Q – SĂLBĂTICIE

NOU MĂNUȘI PENTRU PISICI Acum abilitatea de pe Q, ''Sălbăticie'', provoacă cu 40% mai puține daune bonus împotriva structurilor.

RengarW.png W – RĂCNET DE LUPTĂ

DAUNE MAGICE BONUS ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 65-130 (la nivelurile 1-18) ⇒ 85-150 (la nivelurile 1-18)

ELIMINĂRI DE BUG-URI

Am eliminat un bug din cauza căruia Rengar nu primea un cumul de ''ferocitate'' de la Gromp.

Ryze.png RYZE

Crește raportul AP pentru daunele din Q; scade raportul manei bonus.

 Build-urile de tanc ale lui Ryze îl transformă într-un campion de split push rezistent și puternic, deoarece poate să adune viață multă și să provoace tot atâtea daune cât un carry; din aceste motive, s-a dovedit un campion letal pe scena profesionistă. Nerf-urile din actualizarea patch-ului 12.5 n-au reușit să-i șlefuiască identitatea de hipercarry, așa că-i modificăm creșterea manei pentru a-l încuraja să cumpere mai multe obiecte pentru puterea abilităților înainte de cele pentru viață, ca ''Apropierea iernii'' (și acest obiect primește un nerf în patch-ul de față). 

RyzeQWrapper.png Q – SUPRAÎNCĂRCARE

DAUNE MAGICE 70/90/110/130/150 (+45% puterea abilităților) (+3% din mana bonus) ⇒ 70/90/110/130/150 (+50% puterea abilităților) (+2% din mana bonus)

MonkeyKing.png WUKONG

Scade timpul de reactivare pentru Q. Timpul de reactivare al lui W scade la nivelurile mari; acum se poate năpusti și prin teren cu abilitatea. Cresc daunele împotriva monștrilor și raportul AP pentru E.

 Wukong nu prea și-a făcut simțită prezența pe scena profesionistă, deși în teorie e un adversar potrivit pentru campionii din jocul meta actual (cum sunt Jayce și Graves). Îl ajutăm să-și găsească locul pe culoarul de sus și îl învigorăm în junglă, astfel încât să devină o alegere flexibilă și să-i poată contracara pe inamici. 

MonkeyKingDoubleAttack.png Q – EXPLOZIE ZDROBITOARE

TIMP DE REACTIVARE 9/8,5/8/7,5/7 secunde ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 secunde

MonkeyKingDecoy.png W – RĂZBOINICUL ȘARLATAN

TIMP DE REACTIVARE 20/19/18/17/16 secunde ⇒ 20/18/16/14/12 secunde

NOU PEREȚII NU MĂ POT OPRI Acum Wukong se poate năpusti prin teren cu abilitatea de pe W, ''Războinicul șarlatan''.

MonkeyKingNimbus.png  E – ATACUL NORULUI

DAUNE MAGICE 80/110/140/170/200 (+80% puterea abilităților) ⇒ 80/110/140/170/200 (+100% puterea abilităților)

DAUNE MAGICE BONUS ÎMPOTRIVA MONȘTRILOR 50% ⇒ 80%

Yasuo.png YASUO

Are mai multă viață de bază. Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mici.

 În ciuda istoricului meciurilor mele, Yasuo și Yone sunt relativ slabi (iar nerf-urile la rezistență din patch-ul 12.6 nu i-au ajutat deloc). Nu vrem să le creștem daunele, dar le dăm mai multe ocazii ca să-și demonstreze îndemânarea. Lui Yasuo îi creștem rezistența în lupte pe care o are la începutul jocului și sinergia pe care o are cu coechipierii de-a lungul fazei pe culoare. 

ATRIBUTE DE BAZĂ:

VIAȚĂ 490 ⇒ 520

YasuoR.png R – ULTIMA RĂSUFLARE

TIMP DE REACTIVARE 80/55/30 secunde ⇒ 70/50/30 secunde

Yone.png YONE

Scade timpul de reactivare al lui R la nivelurile mari.

 Și Yone va putea să-și folosească mai des suprema, dar în cazul lui, ne axăm pe finalul jocului, momentul în care îi e mai greu să se apropie de ținte (cu excepția cazurilor în care are un avantaj considerabil). 

YoneR.png R – SOARTĂ PECETLUITĂ

TIMP DE REACTIVARE 120/100/80 secunde ⇒ 120/90/60 secunde

Zeri.png ZERI

Are mai puține daune de bază din atac și armură și primește mai puține daune din atac per nivel; primește mai multă viață per nivel. Scad daunele de bază din Q, dar crește raportul AD al abilității; acum aplică efecte la impact doar o dată per folosire; acum oferă maximum un cumul pentru R și reduce o singură dată timpul de reactivare pentru E per folosire, dar loviturile critice pot oferi încă un cumul și o reducere a timpului de reactivare. Scad daunele de bază din W; cresc rapoartele AD și AP ale abilității. Crește timpul de reactivare pentru E la primele niveluri; timpul de reactivare scade din nou odată cu nivelul. Crește timpul de reactivare pentru R la primele niveluri ale abilității și scade la ultimele.

 Zeri s-a dovedit un campion cam injust. În ciuda nerf-urilor din ultimele patch-uri, a continuat să domine scena profesionistă. Această serie de nerf-uri are rolul de a aduce puterea build-ului ei de luptător la același nivel cu al celui axat pe lovituri critice și să mărească predictibilitatea cumulurilor și efectelor la impact. După aceste schimbări, inamicii ei ar trebui să aibă mai mult timp la dispoziție ca s-o prindă din urmă pe Zeri înainte să înceapă să facă ture în jurul lor. 

ATRIBUTE DE BAZĂ:

DAUNE DIN ATAC PER NIVEL 2 ⇒ 1,5

DAUNE DIN ATAC 53-87 (la nivelurile 1-18) ⇒ 50-75,5 (la nivelurile 1-18)

ARMURĂ DE BAZĂ 22 ⇒ 20

INDICE CREȘTERE VIAȚĂ 90 ⇒ 95

VIAȚĂ LA NIVELUL 18 2030 ⇒ 2115

ZeriQ.png Q – FOC RAPID

DAUNE FIZICE TOTALE 10/15/20/25/30 (+110% daune din atac totale) ⇒ 7/9/11/13/15 (+110/112,5/115/117,5/120% daune din atac totale)

ACTUALIZAT O DATĂ PER FOLOSIRE Acum abilitatea de pe Q, ''Foc rapid'', aplică efectele la impact doar o dată per folosire.

ACTUALIZAT NU AȘA DE REPEDE Acum Zeri poate primi un singur cumul pentru abilitatea de pe R, ''Lovitură electrică'', și doar o reducere a timpului de reactivare pentru abilitatea de pe E, ''Explozie de scântei'', pentru fiecare folosire a abilității de pe Q, ''Foc rapid''(cu excepția loviturilor critice).

NOU ȘOC DUBLU Loviturile critice cu abilitatea de pe Q, ''Foc rapid'', îi oferă lui Zeri un cumul suplimentar pentru abilitatea de pe R, ''Lovitură electrică'', și încă o reducere a timpului de reactivare pentru abilitatea de pe E, ''Explozie de scântei'' (maximum două declanșări per folosire: una pentru Q la lovirea unui campion și una în cazul unei lovituri critice împotriva unui campion).

ZeriW.png W – LASER ULTRAȘOC

DAUNE MAGICE 40/75/110/145/180 (+100% daune din atac totale)(+60% puterea abilităților) ⇒ 10/45/80/115/150 (+120% daune din atac totale)(+70% puterea abilităților)

ZeriE.png E – EXPLOZIE DE SCÂNTEI

TIMP DE REACTIVARE 23 secunde ⇒ 28/26,5/25/23,5/22 secunde

ZeriR.png R – LOVITURĂ ELECTRICĂ

TIMP DE REACTIVARE 100/90/80 secunde ⇒ 120/95/70 secunde

OBIECTE

3001_Abyssal_Mask.png MASCĂ ABISALĂ

În acest sezon, ''Masca abisală'' a fost depășită de ''Forța naturii'' ca opțiune pentru rezistența la magie. Venim cu un buff pentru ''Distrugere'', pasiva ''Măștii abisale'', pentru a o defini ca opțiune pentru tancurile agresive și a-i ajuta pe jucători să-și distrugă inamicii cu rezistență la magie. 

DISTRUGERE – REDUCERE REZISTENȚĂ LA MAGIE 5 (+1% viață bonus), până la maximum 20 ⇒ 5 (+1,2% viață bonus), până la maximum 25

6671_Marksman_T4_Galeforce.png?disposition=inline FORȚA VIJELIEI

De ceva vreme încoace, ''Forța vijeliei'' este obiectul mitic preferat al țintașilor; din cauza ei, campionii hypercarry precum Jinx sau Aphelios au devenit niște alegeri prea sigure în meciurile profesioniste. Mărim timpul de reactivare pentru activa ''Forței vijeliei'', astfel încât adversarii să aibă mai mult timp la dispoziție pentru a-i pedepsi pe țintașii cu creștere progresivă a puterii, înainte ca aceștia să atingă apogeul. 

TIMP DE REACTIVARE ACTIVĂ 90 secunde ⇒ 110 secunde

6617.png REÎNNOIREA PIETREI LUNII

 ''Reînnoirea pietrei lunii'' a pus într-un con de umbră celelalte obiecte de suport pentru amplificatori. Oferă un pic prea multă rezistență pentru prea puține riscuri, așa că micșorăm bonusurile la vindecări și scuturi pe care le oferă pentru a-i aduce puterea la același nivel cu celelalte obiecte mitice pentru amplificatori. 

AMPLIFICARE VINDECĂRI ȘI PUTEREA SCUTURILOR PER CUMUL 7% (maximum 35% la 5 cumuluri) ⇒ 6% (maximum 30% la 5 cumuluri)

Umbral_Glaive_item.png?disposition=inline HALEBARDA DE COȘMAR

 ''Halebarda de coșmar'' nu respectă fantezia de a întuneca harta inamicului. Îi oferim câteva buff-uri pentru a o transforma într-o opțiune mai bună pentru campionii de suport axați pe letalitate și pentru asasinii mobili care vor să se furișeze mai ușor. 

COST TOTAL 2400 aur ⇒ 2300 aur

COST DE COMBINARE 600 aur ⇒ 500 aur

ÎNTUNERIC TOTAL – TIMP DE REACTIVARE 45 secunde ⇒ 35 secunde

winters_approach_item.jpg?disposition=inline APROPIEREA IERNII

 Deși iarna s-a terminat pentru cei din emisfera nordică, ''Apropierea iernii'' continuă să fie alegerea preferată pentru tancurile axate pe mană și pentru câțiva magi (deși este un obiect axat pe creșterea în timp a puterii). Mărim costul obiectului, astfel încât să nu mai fie așa de atrăgător ca primă achiziție. 

COST TOTAL 2600 aur ⇒ 2700 aur

COST DE COMBINARE 1000 aur ⇒ 1100 aur

VIAȚĂ 400 ⇒ 350

BUG ELIMINAT Am eliminat un bug din cauza căruia valoarea scutului de bază din ''Măreția iernii'' nu se actualiza în mod corect în funcție de nivelul campionului.

RUNE

Time_Warp_Tonic_rune.png?disposition=inl TONIC CRONO-DEFORMANT

 ''Tonicul crono-deformant'' le oferă utilizatorilor prea multă siguranță contra campionilor care se aruncă în luptă. În combinație cu rezistența generică oferită de ''Poțiunea mistuitoare'', campionii care atacă la distanță pot să rămână mai mereu la adăpost. Pentru a dilua puțin ''Tonicul'', îi eliminăm o parte din siropul special pentru siguranță; de acum, utilizatorii săi vor putea fi pedepsiți mai ușor. 

VIAȚĂ ȘI MANĂ REFĂCUTE INSTANTANEU 50% ⇒ 30%

BONUS LA VITEZA DE MIȘCARE 5% ⇒ 4%

ACTUALIZĂRI VIZUALE

Leona.png&resize=32: Leona

 Am pregătit câteva actualizări vizuale minore pentru modelul de bază al Leonei și skin-urile ei mai vechi pentru a o moderniza. 

INACTIVITATE Acum sabia Leonei și interiorul inelului din partea de sus a scutului au niște flăcări mici.

PASIVĂ – LUMINA SOARELUI Actualizări vizuale minore

Q – SCUTUL ZORILOR Efect nou pe pământ la amețire

W – ECLIPSĂ Acum scutul Leonei strălucește mai tare, iar Leona emite raze de lumină pe durata buff-ului din W. Efect nou de explozie la detonarea scutului.

E – SPADA ZENITULUI Efecte noi pentru proiectil și țintuire

R – ERUPȚIE SOLARĂ Efecte vizuale noi la folosire; am actualizat indicatorii și impactul efectelor AoE

MODEL DE BAZĂ Actualizări vizuale minore și retușuri

LEONA WALKIRIE La fel ca noul skin de bază

LEONA APĂRĂTOAREA La fel ca noul skin de bază

LEONA SOLARILOR DE FIER La fel ca noul skin de bază plus MAI MULTE FLĂCĂRI

LEONA LA PISCINĂ Recolorat după skin-ul de bază; design nou pentru R plus mai multe bule și floarea soarelui pentru tot setul de abilități

PROIECT: LEONA Modificări minore

LEONA BARBECUE La fel ca noul skin de bază; acum grătarul strălucește mai tare pe durata buff-ului din W

Orianna

 Am refăcut complet efectele vizuale ale Oriannei, astfel încât să-i îmbunătățim claritatea gameplay-ului și să-i modernizăm modelul de bază și skin-urile mai vechi. 

PASIVĂ – EXTERMINARE SIGURĂ Retușuri minore plus efecte noi

Q – COMANDĂ: ATAC Am actualizat toate efectele vizuale. Acum efectul vizual din momentul lovirii unităților este mai vizibil.

W – COMANDĂ: DISONANȚĂ Am ajustat mărimea efectelor vizuale pentru a îmbunătăți precizia razei de coliziune. Am adăugat un efect vizual care indică momentul folosirii abilității de pe W.

E – COMANDĂ: PROTECȚIE Modificări minore; am finisat efectele vizuale ale scutului

R – COMANDĂ: UNDĂ DE ȘOC I-am refăcut complet toate efectele vizuale pentru a-i îmbunătăți claritatea. Acum efectele AoE sunt vizibile pe pământ. Acum efectele vizuale se potrivesc cu mișcarea țintei și afișează raza exterioară a supremei cu mai multă claritate. Am adăugat detalii hextech; am mărit efectul la impact din momentul activării sferei

MODEL DE BAZĂ Refăcut complet

ORIANNA GOTICĂ La fel ca noul skin de bază

ORIANNA VOODOO La fel ca noul skin de bază

STILETTO ORIANNA Recolorat după noul skin de bază

ORIANNA TPA La fel ca noul skin de bază

ORIANNA DE DRAGOBETE Refăcut complet

ORIANNA, MINUNEA IERNII Recolorat după noul skin de bază; acum are și fulgi de zăpadă

ORIANNA VICTORIOASĂ Modificări minore; efecte noi pentru abilitatea de pe R în conformitate cu noul skin de bază

ORIANNA, STEAUA ÎNTUNECATĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R

ORIANNA LA PISCINĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R

ORIANNA ALBINUȚĂ Modificări minore; actualizări pentru W și R

Shaco.png&resize=32: Shaco

 Nu în ultimul rând, am refăcut complet și efectele vizuale ale lui Shaco! (Se pune ca și cum i-am fi actualizat povestea?) 

PASIVĂ – LOVITURĂ PE LA SPATE Loviturile pe la spate, din față și cele critice au acum efecte vizuale separate

Q – AMĂGIRE Efect vizual nou pentru momentul în care își maschează prezența; nou efect vizual la încetarea mascării prezenței; noi efecte de particule în timpul mascării prezenței (se aplică și pentru mascarea prezenței din R)

W – CLOVN ÎN CUTIE Efect vizual nou la plasarea cutiilor; am actualizat indicatorii razei pentru a îmbunătăți precizia (atât în timpul mascării prezenței, cât și în modul activ); noi efecte vizuale pentru proiectile și la impact

E – OTRAVĂ PE DOUĂ CUȚITE Efecte vizuale noi pentru proiectil, încetinire și la impact

R – HALUCINAȚIE Efecte vizuale noi pentru folosire, momentul în care își maschează prezența, cronometrul clonei și explozia clonei

MODEL DE BAZĂ Refăcut complet

SHACO, PĂLĂRIERUL NEBUN La fel ca noul skin de bază

SHACO, BUFON REGAL La fel ca noul skin de bază

SHACO SPĂRGĂTOR DE NUCI Recolorat după noul skin de bază și tematica iernii; acum are și fulgi de zăpadă

SHACO MECANIC Recolorat după noul skin de bază plus o tematică electrică; acum are și scântei

SHACO LA OSPICIU Recolorat după noul skin de bază

SHACO MASCAT Noi efecte vizuale de bază; recolorat cu roșu și violet

SHACO, JOKERUL La fel ca noul skin de bază

SHACO, STEAUA ÎNTUNECATĂ La fel ca noul skin de bază plus efecte vizuale noi pentru lovituri și modificări minore

SHACO, MAESTRUL VRĂJILOR La fel ca noul skin de bază plus efecte vizuale noi și modificări minore

SHACO COȘMAR ÎN ORAȘUL CRIMELOR Modificări minore

ARAM

Buff-uri campioni

ILLAOI -5% daune provocate ⇒ -5% daune provocate, -5% daune suferite

NUNU ȘI WILLUMP +8% daune provocate, -8% daune suferite ⇒ +8% daune provocate, -8% daune suferite, +20% vindecare, +20% putere scuturi

Nerf-uri campioni

KAI'SA +5% daune provocate ⇒ valori obișnuite

KOG'MAW -10% daune provocate, +8% daune suferite ⇒ -12% daune provocate, +10% daune suferite

SORAKA -20% vindecare

XERATH -5% daune provocate, +5% daune suferite ⇒ -10% daune provocate, +5% daune suferite

Ajustări pentru campioni

MAOKAI -15% daune provocate, +10% daune suferite, -40% vindecare ⇒ -20% daune provocate, +5% daune suferite, valori obișnuite pentru vindecare

REFACEREA CONȚINUTULUI MITIC

Praguri cu stil

 După lansarea primei faze din ultimul patch, ne îndreptăm spre faza 2 a refacerii conținutului mitic! În acest patch, introducem un parcurs al recompenselor ce poate fi repetat la infinit pentru cuferele cu stil. Orice cufăr cu stil pe care îl deschideți mărește progresul pentru parcursul recompenselor, indiferent dacă l-ați cumpărat sau dacă l-ați obținut ca recompensă sau cadou. În plus, ținând cont că am ajustat esența mitică aleatorie din cuferele cu stil de la 10 EM la 5 EM, nu vom anula buff-ul din ultimul patch pentru esența mitică (șansele de obținere sunt tot 4,2%). 

5 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin de orice categorie

10 CUFERE CU STIL 5 esență mitică

15 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin din categoria 975+ RP

20 CUFERE CU STIL 5 esență mitică

25 CUFERE CU STIL 5 esență mitică și 1 frântură de skin din categoria 1350+ RP

 În plus, venim cu două ajustări pentru sistemul cuferelor cu stil față de planul nostru original. Cu modelul inițial, cuferele cu stil ar fi oferit mai multă esență mitică decât poate susține noul sistem; drept urmare, am căzut de acord să nu mai așteptăm și să implementăm acum schimbările. 

ELIMINAT CUTIE ÎN CUTIE Acum cuferele cu stil nu mai au 10% șanse să ofere un cufăr cu stil și o cheie hextech ca bonus.

ESENȚĂ MITICĂ ALEATORIE DIN CUFERELE CU STIL 10 esență mitică ⇒ 5 esență mitică (cuferele hextech oferă în continuare 10 EM)

VEȘTI BUNE Datorită schimbărilor de mai sus, nu mai suntem nevoiți să anulăm buff-ul din ultimul patch pentru șansele de obținere a esenței mitice din cuferele cu stil (4,2% față de 3,6%).

 În curând vom implementa și a doua parte a fazei 2 – lansarea pragurilor de prezentare! 

STARTUL ETAPEI 2 DIN SEZONUL RANKED 2022

 Sunteți gata? A doua etapă a sezonului ranked începe sâmbătă, 22 aprilie la 23:59 ora României! Recompensele exclusive pentru etapa 2 sunt următoarele: iconiță de invocator cu Renata Glasc, animații cu Renata Glasc, 1 campion permanent (Renata Glasc) și o capsulă cu idoli eterni din etapa 1. 

Renata_1.jpg?disposition=inlineRenata_2.jpg?disposition=inline

CLASH-UL PILTOVERULUI

 Formarea echipelor pentru Cupa Piltoverului va începe pe 11 aprilie, iar turneul va începe pe 16 și 17 aprilie! Formarea echipelor pentru a doua săptămână a Cupei va începe pe 25 aprilie, iar turneul se va desfășura pe 30 aprilie și 1 mai. 

ELIMINĂRI DE BUG-URI ȘI MODIFICĂRI CALITATIVE

Am eliminat un bug din cauza căruia abilitatea Oriannei de pe R, ''Undă de șoc'', pornea de la Orianna chiar dacă tocmai mutase sfera pe un aliat cu abilitatea de pe E, ''Comandă: Protecție''.

Am eliminat un bug din cauza căruia Kled putea folosi ''Dinamizatorul hexflash'' pentru a-și schimba direcția în timpul abilității de pe R, ''Înainteeee!!!''.

Am eliminat un bug din cauza căruia suprema lui Sylas nu revenea la R, ''Jaf'', dacă murea cu suprema lui Vex, R, ''Avântul umbrei'', în timpul resetării timpului de reactivare după uciderea unui inamic.

Am eliminat un bug din cauza căruia Tibbers și Daisy se retrăgeau când erau loviți de abilități și efecte care reduc armura sau rezistența la magie.

Am eliminat un bug din cauza căruia, uneori, abilitatea lui Warwick de pe Q, ''În colții fiarei'', nu mai avea timp de reactivare dacă ucidea o țintă.

Am eliminat un bug din cauza căruia efectele sonore erau redate din negura războiului, deși jucătorul nu vedea efectul obiectului/abilitatea campionului care le declanșase.

Am eliminat un bug din cauza căruia, uneori, replicile lui Aatrox nu erau redate (gata cu liniștea de dinaintea distrugerii).

Am eliminat un bug din cauza căruia al doilea atac al lui Akshan acorda 2 cumuluri pentru ''Tempo letal''.

Dacă Tahm Kench folosea abilitatea de pe R, ''Devorare'', pentru a înghiți un campion aliat aflat într-un tufiș, după ce-l scuipa afară, acesta devenea invizibil pentru jucătorii inamici; am rezolvat problema.

Am eliminat un bug din cauza căruia indicatorii timpilor de reactivare ai anumitor obiecte (''Izbăvire'', ''Sabia-fantomă a lui Youmuu'' și ''Legământul cavalerului'') nu afișau în mod corect cronometrul timpului de reactivare.

Căsuța de informații a runei ''Vânător de comori'' afișa o recompensă de 170 aur ca fiind disponibilă, deși jucătorul primise deja recompensa pentru toți campionii inamici; am rezolvat problema.

Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța de informații a ''Blazonului solarilor de fier'' afișa o valoare incorectă pentru scut.

Am eliminat un bug din cauza căruia jucătorii nu puteau cumpăra pachete cu obiecte de început dacă dădeau clic stânga de două ori pe iconița pachetului.

Am eliminat un bug din cauza căruia jucătorii rămâneau blocați în arena creată de Mordekaiser cu abilitatea de pe R, ''Tărâmul morții'', dacă aceasta era folosită pe Tahm Kench în momentul în care scuipa afară un aliat pe care folosise abilitatea de pe R, ''Devorare''.

Am eliminat un bug din cauza căruia căsuța de informații a abilității lui Lee Sin de pe Q, ''Undă sonică'', afișa valori incorecte pentru daune.

SKIN-URI ȘI CHROMA VIITOARE

Următoarele skin-uri vor fi lansate în decursul acestui patch:

 

                                                                                                                          Ahri ArcanaArcana_Ahri_Final.jpg?disposition=inline

 

                                                                                                                    Hecarim ArcanaArcana-Hecarim.jpg?disposition=inline

 

                                                                                                                         Ryze ArcanaArcana-Ryze_Final.jpg?disposition=inline

 

                                                                                                   Xayah Arcana și Rakan ArcanaArcana_Xayah&Rakan.jpg?disposition=inlin

 

Următoarele skin-uri Chroma vor fi lansate de-a lungul acestui patch:

 

                                                                                                                            Ahri Arcana                                                                           Ahri_Ahri_Arcana_Chromas_Fixed_Width.jpg

                                                                                                                       Hecarim ArcanaHecarim_Hecarim_Arcana_Chromas_Fixed_Wid

                                                                                                                        Ryze ArcanaRyze_Ryze_Arcana_Chromas_Fixed_Width.jpg

                                                                                                                      Xayah ArcanaXayah_Xayah_Arcana_Chromas_Fixed_Width.j

                                                                                                                         Rakan ArcaneRakan_Rakan_Arcana_Chromas_Fixed_Width.j

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • HIP changed the title to [UPDATE]NOTELE PATCH-ULUI 12.7
  • HIP locked and unlocked this topic
  • HIP locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines