Jump to content

Inginerie în Riot R&D


Goku

Recommended Posts

01pz003-full.png

Inginerie în Riot R&D

În orice studio de jocuri, Cercetarea și dezvoltarea este incitantă prin definiție. Cercetarea și dezvoltarea reprezintă oportunitatea de a se alătura unei noi echipe de joc în primele sale zile și de a-și modela viitorul, colaborând îndeaproape cu experți din alte discipline pentru a crea experiențe de jucători excelente.

Focalizare laser la fiecare etapă:

Departamentul R&D de la Riot supraveghează două etape de dezvoltare: prototip și pre-producție. Procesul nostru de cercetare și dezvoltare a fost optimizat pentru rezultatul intenționat al fiecărei etape. Să aruncăm o privire asupra modului în care ingineria se integrează cu fiecare dintre acestea.

Prototip:

 

În timpul fazei de prototip, construim o mică echipă de profesioniști cu o puternică afinitate de gen. Toată lumea din echipă se alătură conversațiilor de proiectare pentru a reprezenta un set divers de perspective ale jucătorilor, bazându-se, de asemenea, pe experți în materie pentru a lua decizii finale în domeniile lor de expertiză. Scopul prototipării este de a afla dacă un joc ar trebui să fie deloc făcut. Inginerii din echipele de prototipare se concentrează pe iterație rapidă și cod flexibil, deoarece arhitectura permanentă și infrastructura sunt construite doar în pre-producție.

În loc să investească timp valoros de tehnolog pe arhitectură durabilă, inginerii prototip sunt pregătiți să arunce coduri timpurii pentru a permite pivoturi rapide. Acest lucru previne, de asemenea, coșmarurile despre cum să curățați o bază de cod înainte de lansare. Cerințe mai slabe pentru stabilitatea codului în această etapă timpurie înseamnă spațiu pentru experimentare și soluții creative. Și cu feedback constant datorat mediului nostru de testare a jocului, inginerii au acces la date extinse pe care le pot folosi pentru a informa următoarea iterație.

Pre productie:

 

Odată ce o echipă își dovedește teza, un joc intră în pre-producție. Întrebarea se schimbă de la „Ar trebui să construim acest joc?” la „Cum construim acest joc?” Inginerii din echipele de pre-producție încep cu un mediu de cod proaspăt, micșorând și gândindu-se profund la cum să construiască corect sistemele de bază ale unui joc și arhitectura generală.

Colaborăm cu alte echipe de jocuri și echipe tehnologice centrale pentru a valorifica tehnologia Riot existentă pentru sisteme care au fost deja rezolvate. Acest lucru ne permite să ne concentrăm pe rezolvarea problemelor noi, interesante, specifice jocului pre-prod în sine.

Găsirea soluțiilor ca o singură echipă:

Echipa noastră tehnologică de bază din cadrul cercetării și dezvoltării oferă soluții tehnologice pentru provocări comune, cu o bibliotecă de tehnologii care vizează fiecare etapă a cercetării și dezvoltării. Această echipă acționează, de asemenea, ca o punte între cercetare și dezvoltare și alte echipe tehnologice Riot, asigurând soluții existente care se integrează bine în ecosistemul Riot. Acest lucru are avantajul suplimentar de a ne permite să intrăm perfect în starea serviciului live după lansare.

Asigurarea pivoturilor și a anulărilor sunt în continuare câștigate:

Am vorbit anterior despre abordarea Riot R&D a pivoturilor și a anulărilor. Știm că, deși acestea sunt o parte importantă a primelor etape de dezvoltare, ele pot provoca momente incomode pe care ne propunem să le minimizăm. Este important ca dezvoltatorii de cercetare și dezvoltare să știe că a te alătura unei echipe de cercetare și dezvoltare înseamnă să fii membru al întregului departament, nu doar acel joc.

Cu alte cuvinte, dacă un produs este afectat de pivote sau de anulare, lucrăm cu dezvoltatorii afectați pentru a găsi rapid și cu grijă roluri în alte proiecte de cercetare și dezvoltare sau în alte departamente de tehnologie Riot.

Împărtășirea cunoștințelor:

Învățările timpurii nu dispar doar - acordăm prioritate schimbului de cunoștințe. Tratând întregul departament de cercetare și dezvoltare ca o singură echipă, produsele individuale sunt capabile să împărtășească cunoștințele acumulate din iterațiile lor timpurii. Colaborăm la probleme în spații cu probleme similare, eliberând timp și energie pentru a ne concentra pe abordarea noilor provocări și construirea de tehnologii comune pentru mai multe jocuri simultan.

Echipele noastre de cercetare și dezvoltare sunt mici, cu sprijin puternic și comunități strânse în jurul fiecărei echipe de joc. Echipele sunt formate din dezvoltatori extrem de talentați din jurul Riot. Mai presus de orice, ne propunem să reușim împreună, făcând visele jucătorilor o realitate.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines