Jump to content

[UPDATE]TEAMFIGHT TACTICS – NOTELE PATCH-ULUI 12.7


HIP

Recommended Posts

tft-patch-12.7-banner.jpg

În caz că nu știați, acesta este patch-ul Mondialelor. Drept urmare, încercăm să îmbunătățim augmentările, caracteristicile și unitățile mai slabe pentru a crea un meta competitiv și diversificat. Asta nu înseamnă că nu vom micșora puterea unor augmentări care se descurcă prea bine (chiar o facem), dar majoritatea nerf-urilor cu impact important au fost implementate în actualizarea patch-ului 12.6, astfel încât să ajungă mai repede la voi și să ne asigurăm că putem ajusta ieșirile din tipare introduse de aceste schimbări înainte de lansarea patch-ului Mondialelor. Vom ține sub observație progresul jocului meta (pentru că ăsta-i patch-ul Mondialelor, în caz că n-ați auzit) și vom lansa o actualizare în caz de nevoie. 

SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI 

TFT_12.7_PatchNotes_Infographic_TW_TTan_

SISTEME

 O să vă săturați cât de curând de animația mea cu Silco. 

Folosiți animația din centrul roții animațiilor înainte de lupte pentru a modifica animația redată în momentul în care tacticianul vostru sare din portaluri.

SCHIMBĂRI MAJORE 

 Schimbări la fel de mari ca interesul meu pentru Mondiale (care vor fi jucate pe acest patch, în caz că nu v-a zis nimeni). 

Augmentări

 În afară de ajustările generale de echilibrare, am analizat augmentările ca să ne asigurăm că le primiți la momentul potrivit și că nu sunteți nevoiți să faceți schimbări radicale pentru ele.

Noile creșteri ale puterii pentru ''Încărcare electrică'' și ''Ecoul lui Luden'' le-au mărit impactul, dar aceste augmentări încă necesită o strategie specifică și greu de adoptat în etapa 4-6.

Deoarece acum caracteristica hextech e într-o stare bună, putem ajusta unele augmentări care au fost afectate de schimbări. ''Unitatea hextech'' a fost mereu o augmentare ciudată, deoarece îl obliga pe jucător să folosească unități hextech și în același timp să le evite. Era puternică, dar modul ei de folosire nu era nici clar, nici distractiv. Drept urmare, o eliminăm din joc. Deoarece acum caracteristica hextech are o valoare mai mare, crește și valoarea augmentărilor care se potrivesc cu ea – le ajustăm disponibilitatea astfel încât să le reflecte mai bine puterea.


Augmentarea ''Bate palma'' primește un buff simpatic!

Nu în ultimul rând, eliminăm din joc ''Talismanul pădurii''. Runa era puternică doar la începutul jocului și nu putea fi folosită în prea multe cazuri, iar asta ducea la un stil de joc forțat și cu puține recompense. Și runa ''Farmecul pădurii'' are o problemă cu creșterea puterii, dar poate fi folosită în aproape orice compoziție; drept urmare, îi dăm un buff pentru a-i ajuta pe jucători să profite de puterea pe care o are de la începutul la mijlocul jocului. 

Probleme, probleme I/II/III – bonus de daune din atac, puterea abilităților, armură și rezistență la magie: 30/40/50 ⇒ 25/35/45

Încărcare electrică I: 50/65/80/95 ⇒ 60/75/90/105

Încărcare electrică II: 75/95/115/135 ⇒ 85/105/125/145

Încărcare electrică III: 90/120/150/180 ⇒ 105/135/165/200

''Încărcarea electrică'' nu mai este oferită în etapa 4-6

Sufletul amplificatorilor – aur suplimentar: 8 ⇒ 12

Douăzeci ori patru – categorie: aurie ⇒ argintie

Douăzeci ori patru – număr de campioni de cost 4: 4 ⇒ 3

Biletul de aur – șanse reîncărcare gratuită: 45% ⇒ 50%

''Unitatea hextech'' a fost eliminată din joc

Inimă hextech – categorie: argintie ⇒ aurie

''Blazonul hextech'' a fost eliminat din joc

Bate palma – categorie: prismatică ⇒ aurie

Bate palma – număr de campioni de cost 5: 5 ⇒ 4

Farmec irezistibil – categorie: argintie ⇒ aurie

Augmentarea ''Centru de reciclare'' nu mai este oferită în etapa 3-3

Centru de reciclare – runde necesare pentru primirea unei componente: 3 ⇒ 4

Armură improvizată III – armură și rezistență la magie: 80 ⇒ 75

Pirați (mercenari) – șanse obținere 1 aur la uciderea unui inamic: 50% ⇒ 66%

''Blazonul savanților'' a fost eliminat din joc

Maestru al preciziei (gemeni) – categorie: aurie ⇒ prismatică

Locul lunetistului – categorie: argintie ⇒ aurie

Atât de mici – șanse de eschivă: 30% ⇒ 25%

Sabia vrăjită – creștere puterea abilităților la următorul atac de bază după folosirea unei vrăji: 200% ⇒ 180%

Forță triplă I/II/III – viteză de atac: 23/33/43% ⇒ 13/23/33%

Augmentarea ''Poznași hoțomani'' nu mai este oferită în etapa 3-3

''Poznași hoțomani'' – șanse apariție yordle împreună cu o componentă: 40% ⇒ 33%

Mici titani – categorie: aurie ⇒ argintie

Sufletul gemenilor – aur suplimentar: 8 ⇒ 4

Rafală de vânt – aur: 18/30/45 ⇒ 20/35/55

Farmecul pădurii – viață copie: 1600 ⇒ 1800

''Talismanul pădurii'' a fost eliminat din joc

Caracteristici

 Augmentările pentru yordeli au un impact prea mare asupra puterii caracteristicii. Micșorând puterea augmentărilor pentru yordeli, putem implementa buff-uri pentru caracteristică, pentru a-i aduce puterea la un nivel mai potrivit pentru micuți. 

Savant – mană: 5/10/20 ⇒ 5/12/25

Geamăn – daune din atac: 10/25/45/80 ⇒ 10/25/40/70

Yordeli (6) – reducere cost mană: 25% ⇒ 30%

Unități: categoria 2

 Echipa noastră de QA a fost vigilentă și a găsit un bug legat de mana lui Ashe (își folosea vraja la 55 mană, nu la 60). Eliminându-l, i-am mărit creșterea puterii în funcție de daunele din atac și am îmbunătățit dinamica săgeților din ''Roiul de săgeți'', astfel încât să lovească mai puternic. 

Ashe – bug eliminat: acum mana lui Ashe este 30/60, așa cum e normal

Ashe – raport daune din atac pentru ''Roi de săgeți'': 100% ⇒ 110%

Corki – daune din ''Bombardament'': 190/245/315 ⇒ 180/220/290

Unități: categoria 3

 Acum că pasărea e în colivie, iar câinele a ajuns în lesă, putem să-i dăm liniștiți un buff lui Tryndamere, care nu se descurcă prea bine, deși e practic un bot important în compozițiile puternice. 

Tryndamere – daune de bază din ''Lovitură rotită'': 50/75/100 ⇒ 70/90/110

Unități: categoria 4

 După nerf-urile pentru însoțitorii mecanici din ultimul patch, compozițiile verticale cu inovatori au nevoie de o stea. Această schimbare îi va ajuta și pe mondeni, care în ultima vreme cam au trac.

După nerf-ul lui Sivir, puterea build-ului ei cu campioni hextech va scădea doar puțin, dar cea a build-ului axat pe atacatori și fiare vechi va scădea considerabil (momentan are rezultate mult prea bune). 

Draven – daune de bază din ''Securi rotitoare'': 100/125/400 ⇒ 120/150/400

Seraphine – buff mană: 80/150 ⇒ 70/130

Sivir – creștere daune din atac ricoșeu din ''Ricoșeu'': 40% ⇒ 30%

Sivir – bonus la viteza de atac din ''Ricoșeu'': 50/70/250% ⇒ 45/65/250%

Unități: categoria 5

 Accentuăm tematica lui Galio de creștere a daunelor din atac în funcție de viața maximă și îi dăm un buff binemeritat. 

 Buff-urile la viteza de atac de bază înseamnă și o creștere mai mare a puterii pentru obiectele și augmentările care oferă viteză de atac. Dacă vreți să vă speriați adversarii, echipați-o pe Zeri cu mai multe ''Arcuri''. 

Galio – daune procentuale în funcție de viața maximă din ''Intervenție colosală'': 8% ⇒ 10%

Zeri – viteză de atac: 0,8 ⇒ 0,9

MODIFICĂRI MINORE 

Schimbări la fel de mici ca șansele să reapară jocul meta bazat pe reîncărcări și Caitlyn. 

Augmentări

 Eliminăm situațiile în care primeați o augmentare care nu se potrivea deloc cu compoziția deja aleasă. 

Construcție diferită – viteză de atac: 60/70/80% ⇒ 55/60/70%

Augmentarea ''Categoria pană'' nu mai este oferită în etapa 4-6

Paznici I/II – valoare scut pentru aliații adiacenți: 150/225 ⇒ 160/240

Augmentarea ''Cât trăiești înveți'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6)

Augmentarea ''Ecoul lui Luden'' nu mai este oferită în etapa 4-6

Augmentările ''Inima mercenarilor'' și ''Blazonul mercenarilor'' nu mai sunt oferite în etapa 4-6, când deja e prea târziu ca să cumulați înfrângeri într-un mod eficient

Augmentarea ''Cei bogați se îmbogățesc'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6)

Augmentarea ''Putere stocată'' nu mai este oferită în etapa 3-3, când deja e prea târziu pentru cumularea bonusului

Augmentarea ''Sectorul comercial'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6)

Augmentarea ''Doi să fie'' nu mai este oferită în etapa 3-3 (deja nu mai apare în etapa 4-6)

Augmentarea ''Cei subestimați'' nu mai este oferită în etapa 4-6

Augmentarea ''Văl înverzit'' nu mai este oferită în etapa 1-4

Unități: categoria 1

 ''Dacă vrei o serie de victorii la început de meci, încearcă s-o așezi pe Caitlyn într-un colț și s-o echipezi cu «Zefir»'' a spus o singură persoană din echipa de marketing pentru TFT. 

Caitlyn – buff mană maximă: 0/110 ⇒ 0/100

Unități: categoria 2

 Chiar și după nerf-ul ăsta, Jirachy tot cu el o să joace. 

Talon – armură și rezistență la magie: 25 ⇒ 20

Unități: categoria 3

 Îl facem pe Cho'Gath mai rezistent la începutul jocului. 

Cho'Gath – viață: 700 ⇒ 750

Senna – daune de bază din ''Rază de întuneric'': 80/120/180 ⇒ 100/140/200

Unități: categoria 4

 Îl ajutăm pe Kha'Zix să evolueze, astfel încât visurile lui să prindă aripi. 

Ahri – daune din ''Sfera amăgirii'': 125/190/450 ⇒ 135/200/450

Jhin – nerf mană maximă: 0/50 ⇒ 0/60

Kha'Zix – crește viteza săriturii din ''Asaltul Vidului''

Unități: categoria 5

Viktor – nerf mană maximă: 0/140 ⇒ 0/145

ELIMINĂRI DE BUG-URI 

Ashe – bug eliminat: acum mana lui Ashe este 30/60, așa cum e normal

Tutorial pentru mobil – acum portretul lui Kayle este cel corect.

Am rezolvat o problemă din cauza căreia unele augmentări apăreau mai rar decât în mod normal în etapa 1-4.

Nu mai compensează: acum Veigar atacă doar o dată între vrăji (înainte ataca în mod incorect de două ori) când adună suficientă mană pentru a refolosi vraja cu următoarea combinație: ''Baterie albastră I'' + ''Baterie albastră II'' + 6 yordeli + ''Buff-ul albastru'' (varianta radiantă).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • HIP changed the title to [UPDATE]TEAMFIGHT TACTICS – NOTELE PATCH-ULUI 12.7
  • HIP locked and unlocked this topic
  • HIP locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines