Jump to content

[Stiri] Cel mai bun joc Fallout a fost aproape doar un pachet de expansiune


Japonezu

Recommended Posts

Nu că încă nu ne putem certa din când în când, dar Fallout: New Vegas este considerat cel mai bun joc Fallout din istoria de 25 de ani a seriei, ca să nu mai vorbim de unul dintre cele mai bune jocuri de rol din toate timpurile. Acest lucru este mai ales neobișnuit, deoarece New Vegas nu a fost făcut de Interplay, creatorul original al serialului, sau de Bethesda, care a preluat licența, ci de Obsidian Entertainment, care a făcut un singur joc Fallout și apoi nu a mai atins seria.

Dar capodopera lui Obsidian aproape că nu a fost un joc Fallout de sine stătător. Potrivit lui Todd Howard, Fallout: New Vegas a fost inițial planificat ca doar „un mare pachet de expansiune” pentru Fallout 3. Pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a seriei Fallout, Bethesda a lansat o serie de videoclipuri retrospective (inclusiv unul săptămâna trecută în care Todd Howard a dezvăluit că a aflat că va realiza Fallout 3 dintr-un post-it umil blocat pe tastatură). Un alt videoclip lansat astăzi (încorporat mai sus) se concentrează pe originile și dezvoltarea Fallout: New Vegas.



spacer.png  spacer.png 


În 2008, înainte ca Bethesda să lanseze Fallout 3, studioul lucra deja din greu la The Elder Scrolls 5: Skyrim. Când Fallout 3 s-a dovedit a fi un succes pentru Bethesda, a existat, desigur, un impuls pentru a continua rapid cu mai multe Fallout. Dar, cu Bethesda Game Studios ocupat să pună împreună Skyrim, s-a apelat la un alt dezvoltator. „Ei bine, există un singur grup pe care ne-am dori cu adevărat să facem asta”, spune Howard în videoclip. Obsidian a fost alegerea clară, având în vedere că studioul era plin de veterani Black Isle Studios precum Feargus Urquhart și Josh Sawyer, care lucraseră la jocurile originale Fallout Interplay (inclusiv versiunea Interplay anulată a Fallout 3). „Și de fapt a început ca un pachet de expansiune mare pentru Fallout 3”, a spus Howard, deși ideea ca New Vegas să fie doar o expansiune nu a durat mult. „Am simțit cu tărie că ar trebui să fie propriul său joc”. Rolul de director de joc pentru New Vegas i-a revenit rapid lui Josh Sawyer de la Obsidian, care jucase Fallout original în timp ce era la facultate. "Am cam lăsat-o să-mi preia viața. Am crezut că este incredibil", spune Sawyer în videoclip. Obsidian nu a vrut să reinventeze roata atunci când a venit vorba de Fallout: New Vegas, dar a vrut să pună un timbru unic jocului, care includea caracteristici precum Modul Hardcore care adaugă elemente de supraviețuire precum setea și foamea jocului. „În ceea ce privește povestea în sine, mi-am dorit foarte mult să aduc înapoi personaje și facțiuni, sau descendenți ai personajelor, din jocurile originale și să fac prezentarea clasică cu Obsidian, există aceste facțiuni care luptă pentru control”, spune Sawyer. „Intri în problemă și trebuie să alegi o cale prin care să treci prin ea și să te gândești mult la propriile tale valori și să decizi pe cine vrei să susții sau nu vrei să susții.” „Cred că acesta este poate unul dintre motivele pentru care oamenii îl iubesc atât de mult”, spune Feargus Urquhart, președinte și CEO al Obsidian Entertainment. „Ei pot intra în această lume Fallout și pot fi doar cine vor să fie.”

spacer.png

Sursa

  • Thanks 1

“It is not wise to judge others based on your own preconceptions and by their apperances.”

icegif-765.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines