Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/2022 in all areas

  1. * Prenume : Mostafa Y. * Varsta : 18 * Nick cs : kenveloo * Sex : Menționați * Ocupatie: Un student și cu mine avem multe experiențe minunate în viața mea personală * Ce altceva ne mai poti spune despre tine: Sunt o persoană iubitoare, care iubește programarea pe lângă LinuxOS și ador CS// onoare să reprezint această comunitate ELDERS ! * O parere despre Comunitatea noastra: Bună comunitate în acest moment, ca evaluarea mea despre aceasta 10/8.5 * De unde ai auzit de noi? : De fapt, nu m-am gândit niciodată că într-o zi voi fi aici și voi avea o nouă experiență, decât prin @WickeD
    1 point
  2. The Legend of Zelda: Skyward Sword The Legend of Zelda: Skyward Sword[b] este un joc de acțiune și aventură din 2011, dezvoltat și publicat de Nintendo pentru Wii. Un remaster de înaltă definiție al jocului, The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, a fost co-dezvoltat de Tantalus Media și lansat pentru Nintendo Switch în iulie 2021. Luând rolul protagonistului serialului Link, jucătorii navighează pe insula plutitoare Skyloft și pe pământul de sub ea, misiuni care avansează povestea și rezolvă puzzle-uri bazate pe temnițe și în mediu. Mecanica și lupta, cea din urmă concentrându-se pe atac și blocare cu sabie și scut, se bazează pe perifericul Wii MotionPlus. O intrare principală în seria The Legend of Zelda, Skyward Sword este primul joc din cronologia Zelda și detaliază originile Master Sword, o armă recurentă în serie. Link, un locuitor al unui oraș plutitor numit Skyloft, își propune să-și salveze prietena din copilărie Zelda după ce este răpită și scoasă la suprafață, ținuturile abandonate de sub nori. Dezvoltarea a durat aproximativ cinci ani, începând după lansarea Twilight Princess în 2006. Mai multe jocuri Zelda anterioare au influențat dezvoltatorii, inclusiv Twilight Princess, Ocarina of Time și Majora's Mask. Multe aspecte ale lumii și modului de joc ale jocului au fost concepute pentru a eficientiza și a popula experiența pentru jucători. Stilul de artă a fost influențat de opera pictorilor impresioniști și postimpresionişti, inclusiv Paul Cézanne. Implementarea Wii MotionPlus sa dovedit problematică pentru dezvoltatori, până la punctul în care a fost aproape eliminată. A fost primul joc Zelda care a folosit o orchestră live pentru majoritatea pieselor sale, cu muzică compusă de o echipă condusă de Hajime Wakai și supravegheată de Koji Kondo. Dezvăluit pentru prima dată în 2009, a fost inițial planificat să fie lansat în anul următor, înainte de a fi amânat până în 2011 pentru a-l rafina și extinde în continuare. Jocul a fost un succes critic și comercial la lansare, primind scoruri perfecte de pe mai multe site-uri jurnalistice, câștigând și primind nominalizări pentru numeroase industrie și premii ale jurnaliștilor și vânzând peste trei milioane de exemplare în întreaga lume. Remasterul din 2021 a vândut un număr similar pe Nintendo Switch. Feedback-ul despre joc a influențat mai târziu dezvoltarea următoarei intrări pentru consolele de acasă, The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
    1 point
  3. Accepted. Pm me with password and nick.
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this website, you agree to our Terms of Use and Guidelines